|
今日終於穩到困擾左我一陣子既答案LU .. 太好喇 =]
原來我有時講野會HURT到人GA ?? 真係吾知喎 .. 好彩今日我問雪魚 '' 佢坦白咁講姐 .. 如果吾我仲拾下拾下咁 * 嗯 ,, 好 ,, 我會改善下GA喇 !!! 不過俾我HURT過既應該開心丫 ,, 當你係FD講野先會直腸直肚姐 .. 如果係新相識既FD .. 講野一定會就全就住 ‥ 一定吾會講出我心底O個句囉 !! 雪魚仲話我要CONTROL下我D情緒 ,, 其實呢樣野我一早就發覺GA喇 '' 太情緒化喇 .. 大起大落 '' 開心同吾開心個樣人地一睇就知 .. 唉 ,, 不過改吾到 '' 每個人總會有D缺點GA啦 .. SO我吾會刻意去改的 XD'' 一切盡力而為啦 .. 仲有呀 ,,再次俾人話我三心兩意 .. 已經有好幾個人咁話過我 .. 其實由頭到尾都係得O個兩個人姐 '' 由始至終都係鐘意O個兩個 =] 有D會係我既生命中輕輕掠過 ,, 是不會長久的 !! 但我相信當架列車走到盡頭 ,, 走到終點 ,, 仍是你兩個 /\/\''
|