
四封遲來的信,一把深夜的聲音,讓兩個應該相愛的人跟緣分擦身而過,
只剩下一段懸念的愛情。當愛人不在身邊,每個無止無盡的長夜,是他的
聲音和他的歌讓自己可以暫時忘記他,忘記思念他的痛楚,因為,寂靜無
聲的等待,是漫長得無法想像的。雖然收到愛人的信已經太遲,只因為真愛
不容易。但願他黑夜的聲音,成為自己心中的文字。
心血來潮 ... 打打日記先 '''
今朝5點幾起身溫A/C .. 做到冇EXERCISE好做 *-口-
仍沉醉終睡夢中 !! 朝早飲親MILK都會肚痛 ‥ 萬試萬靈∼
熱爆 ,,風扇吹埋尼D風都好熱 ''
好似次次有A/C QUIZ都吾駛早會的 !!
READING LESSON * 俾鄧柏圴瞪著我 ... 想點呢 ???
吾鐘意佢成日話吾識由得佢啦 // 點計都吾識嫁喇 '' 抄ANS.算啦 *
都吾知係咪老師尼的 !! 講埋D咁既說話 '' 好不負責任 '''
不嬲都GUR佢∼ C.HIST LESSON再次進入昏迷狀態 =V=
CHIN .. 有個同學都幾聰明 ,, 識得咁樣答 '' 但係冇分的 *
那個同學是我 =='' THEN MISS又說 .. 有個同學識得答擬物 ...
那個同學又是我 -0- ,,但如何 ?? 得6分 '' 可悲 !!!
覺得中文D QUESTIONS難答過ECON OR C.HIST好多 .. T^T
A/C .. 溫左好先開始 '' 好快就做完 .. 心完不妙 *
人人都仲做緊 .. 冇理由掛 // 之後發覺吾對路 .. 即DEL再做 ''
嚇屎我 ∼ 次次都係DEPRECIATION O個度阻礙晒 ••TO BAD
諗住親手俾份GIFT俾ANNA .. 點之 ''' 唉 .. >^<
UMUM ‥ 岩岩樽子同我講既野 .. 覺得講得幾岩 ''
亦令我得到一個答案 .. THX /\||\
我應該繼續朝住呢個方向走 '' 雖則也許沒有結果 ''
但只少是一種美好的回憶吧 * =]
樽子說 :: 想做就做 ,, 不必顧慮太多 ''
我想你也說得對 .. 不再想太多了 !! >V<