|
原來人與人之間既相處真係一項好大既學問 !! 自己呢方面一向都吾叻 •• 所以不嬲都好羨慕點解有D人可以同咩人都岩傾 ,, 去到邊傾到邊 .. 我都好想 * 但 ‥‥‥ 又好怕自己講錯野 ,, 人地會吾岩聽 '' 搞到人地吾開心 '' 樣樣都就住尼講咁 .. 其實能夠成為朋友都總算係一種緣份丫 !! 真係好想同每個人都KEEP住一份友誼 ‥ 最吾鐘意吾同左班 .. 見到好似吾識咁 '' 有時識耐左 ,, 又好似吾知仲有咩野好講 .. 但眼見其他人 '' 日日都可以雞X吾斷咁 .. 真係有咁多野可以講 ?? MAYBE係我出左問題掛 .. 不過今日終於同某人講左我一直好想講既野 !!!!!! 同講出尼 ‥ 冇人會知自己想點 .. 道理聽得多 '' 但行動就 ,,ANYWAY .. 總算踏出左第一步 '' 一段友誼要兩個人同時付出的 // 好怕D人吾出聲 .. 又吾知發生咩事 '' 又吾知係咪我做錯野 .. {不過我諗吾會掛''哈} 但俾雪榆講一講 .. 搞到我都有D驚 =V= 唉 ** 真係暴風雨前夕呀 .. 寧靜得很 '' 不過我之前都係咁 .. O個日自己心情吾好 .. 就黑晒面 '' 吾理人 .. 真係太差喇 .. 不過以後吾會嫁喇 '' >V< 雖然可能冇人睇到我呢段野 .. 但全出自真心的 !!
今日放學癲GA .. 由係學校笑到返屋企 '' 久違了的笑聲 !!! 兩個傻婆係條街度喪笑 .. 發晒癲 * 冇晒儀態 .. 哈 * 個師奶啤住我 '' -V- 一路行一路笑 .. 行到咩尼咩斜 '' 好耐冇試過LU .. 最真的一面 * 冇咩人見過 .. 我自己都未 =V= 第一次 !! 多謝晒 !!! 開心對我尼講係好易 .. 但吾開心都好易 * 所以咪咁情緒化囉 -00- 笑係好事來的 '' 阿媽同阿爸講 .. 吾怪之得吾同我出街 '' 因為佢個女傻GA .. 係青山出尼 =V= '''''''''''''''''' 仲記得 ''有個小學同學成日講 :: 今日係青山OPEN DAY -- 無奈 !!!!!!!!!!!
|