阿梓
BIRTHDAY 8 JULY
頭號偶像 容祖兒
MSN cyahilary@hotmail
座佑銘 做人最緊要靠自己
短期目標 5A會考成功
2006-06-24
SAT*
上星期係舒緩期 ... 呢個星期先係搏殺期 ''' 衝呀 =V=
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006-06-16
FRI*
閉關 * 今日原來係偶像仔生日WOR .. 爭D忘記了 ''' HAPPY BIRTHDAY !! 唱好D歌喇 •• 努力做好你隻國碟 // D時間真係過得快 ‥ 今日最後一日正式上堂喇 ∼ 好想留住E+無憂無慮既日子 '' 偶像俾心機工作 ,,我要俾心機考試 ,,努力 !!! 最近愛上了剪指甲 .. 無剪不歡 -口-
閉關 *
今日原來係偶像仔生日WOR .. 爭D忘記了 '''
HAPPY BIRTHDAY !!
唱好D歌喇 •• 努力做好你隻國碟 //
D時間真係過得快 ‥ 今日最後一日正式上堂喇 ∼
好想留住E+無憂無慮既日子 ''
偶像俾心機工作 ,,我要俾心機考試 ,,努力 !!!
最近愛上了剪指甲 .. 無剪不歡 -口-
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006-06-15
THU*
俾人踩到一文不值 '' 傷心 !!! RONALDO要爭氣耶∼ =V= 今日聽到既爛GAG !! A .. 呀邊個邊個有工開WOR '' B .. 幾時呀?? A .. 佢話15,16日WOR * 我咪同佢講15/16?? 今晚10點半咪15/16 LOR '' 哈哈哈‥ { DEAD 2秒} B .. 哈哈哈哈哈 ,, 我 ∼ 有笑 .. -0- 有人就會有比較 '' .. 都是好的 * 有競爭才有進步 !!!
俾人踩到一文不值 '' 傷心 !!! RONALDO要爭氣耶∼ =V=
今日聽到既爛GAG !!
A .. 呀邊個邊個有工開WOR '' B .. 幾時呀?? A .. 佢話15,16日WOR * 我咪同佢講15/16?? 今晚10點半咪15/16 LOR '' 哈哈哈‥ { DEAD 2秒} B .. 哈哈哈哈哈 ,,
我 ∼ 有笑 .. -0-
有人就會有比較 '' .. 都是好的 * 有競爭才有進步 !!!