今日俾鄧柏圴發現左榆同人調左位 ‥
榆俾TPK調番去後面 ,, 仲要多多說話講 !!!
唉 ﹏ 搞到之後既日子好難捱 *
我寧願我格離O個個人堂堂都訓覺 ... 吾好起身 =V=
上C.HIST好白痴 !!! 無啦啦係度笑 ,,, 有病GA我 ==''
上CHIN係今日最開心 •• 因為格離O個個人走左 ... =口= 變態的 ∼
PC堂 ‥ 成行得我1個人坐 ,,, 幸好阿SIR話會調位 '''' 但都吾敢抱太大期望 * ///
同KAY係MSN講左D野 ... 1直都想問人嫁喇 !!!
而佢既答案同我預期係一模一樣 ”咁我知我以後應該點做 ∼
講完真係明左好多 ,,, THX * 唉 ﹏ 好多缺點牙 ... 太消極了 !!
原來有D人真係會咁諗 ,, 但我吾係呢 ''' 1個2個成日都誤會晒 //
MAYBE呢個真係我GE PROBLEMS LA ..
祖兒新碟原來吾係0317出 ,, 而係聽日出 ...
估吾吾到會快 •• 唉 * 覺得呢D相有別於以前GE相 ''''
係一個新嘗試既嫁 ‥ 雖然覺得某幾張吾太令 *..