意大利意大利意大行意大利...YOO
呵..法國輸了...開心死!!!
捧意大利係因為我好吾鐘意法國,,吾鐘意施丹,,所以......
睇到12碼勁緊張,,心跳加速‥加上又無啦啦落大雨*
阿爸同細佬撐法國,,我同阿媽撐意'''最吾想12碼解決始終都要發生!!
幸好幸好幸好∼有驚無險...>3<
記得之前睇NP有個占卜師話意今年捧盃..起初當然不以為然..但E+真係......
ANYWAY...EXCITING!!!
不得不提,,,幾驚球証吾俾施丹紅牌*吾知咩心態..總之就咁諗!!
心口當波尼撞*諗住還掂踼埋今場,,撞你咪撞你囉-口-
分分鐘因為呢一下而令到係半隻手既金球獎好大可能冇左..
佢離場搞到隊友心理素質差晒..哈*
呢幾日都出街食飯,,因為生日麻'''阿爸竟然以為我11號生日..-V-
正日O個日佢又吾係度..同晒7月生日既人一齊食飯..
點知尋晚阿爸又同我地出去食..仲話我打亂晒佢GE PLAN -00-
全肉宴...好驚!!! E+吾想再食肉* 前晚就全部都係生野.. 怕怕了'''