珊姐雪魚HAPPY B-DAY


忘記了今天是HALLOWEEN,原來是HALLO不是HELLO=0=
如果吾係見到WING有糖,仲食埋佢既話
真係吾知囉。
完全一D HALLOWEEN既氣氛都冇!
細佬間SCHOOL都有D FUNCTION丫,我地係NOTHING!
始終HK較外國係差好多,至少HALLOWEEN對我尼講係冇咩意義。
可能冇特登出去玩啦,有幾年都出過既,但‥‥感覺很差。
更糟的是忘記了今天是雪魚的生日,唉‥‥真失策,很抱歉呢
一番到CLASS RM見到咁多GIFT,心知不妙
早知份GIFT吾好擺係我度啦,諗住今日見吾到KAY可以暪天過海,點知都係見到==''
珊姐番屋企時,成個自由行咁
早知CALL TAXI呀麻,哈‥‥
P.S.今晚冇得沖涼...怎麼辦??
P.S.今日係度諗究竟我喜歡紫色定粉紅色定粉藍色呢??無奈=V=