|
HAPPY
MID-AUTUMN FESTIVAL
夜晚同SHAN姐,,雪魚,,泳E,,LU毛,,彥落左附近度玩..詳情略‥尋晚玩得好HAPPY 亦都可能係我地中學生涯最後一個中秋節!!第一次係日記度有自己D相=V=...原因是.........
埋頭苦幹幹什麼??我企係度吾駛做

尋日我係咁掛住影影影..先發覺吾曉用部野=0=好失敗!!

俾珊姐迫我要差輸∼

冇左泳E既???

點解D螢光棒吾螢光既-口-

番到屋企先知原來我拍左好多片...技術都OK嫁WOR,,KAKA''不過吾知點解係片入面既聲同我真實把聲會差咁遠既??好奇怪,,把聲勁細路,,好薄同有點.........都係吾講*ALL PICTURES ARE COPIED BY SHAN'S XANGA...
|