CIMG0013.jpgCIMG0011.jpg

 

 

 

 

 

63.jpg

阿梓

 BIRTHDAY  8 JULY

 頭號偶像  容祖兒

 MSN  cyahilary@hotmail

 座佑銘  做人最緊要靠自己

 短期目標  5A會考成功 

 


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

FD'S COMMENTS

 
最近三個月尚無任何留言
 

 

2006-08-28

 

MON

 

 

I  MUST ..

BE   BOLD !!

E+敏感既地方已經好番D..

呢D野急吾尼GE,唯有耐心D等佢慢慢好番啦!

之前個DOCTOR話叫我星期四番去覆診,

原本諗住吾駛嫁喇,但照E+既情形 .. 我諗非去不可

不過應該吾會睇番呢個醫生 ,, 太貴喇,成千幾蚊,真係冇諗過咁貴!

雖然有7日藥,但諗住近近地去仁安睇算喇∼

尋晚拎條校裙出尼著,明顯地都睇到敏感既地方

不過算啦,睇到就睇到啦,吾想諗喇!

最怕好快要上PE堂咋 .. 一著條短褲出尼

我敏感既地方就表露無遺喇><’’其實手手腳腳我都吾係咁WORRY

我最希望係右手手指公快D好番,因為E+仲有好多水泡係度,

影響到我寫字 ,, 吾可以正常咁渣筆,

要好似渣毛筆既POSE尼寫野=0=實在好吃力,寫得慢又核突!

番學都係咁就大獲啦 !! 我要渣筆搵食嫁麻∼唉......

 

E+我要早晚各HOLD一個鐘出尼查藥水+藥膏

TOTALLY O徙晒我D時間 .. 不過E+我係屋企咩都吾想做=V=

尋晚查藥水o個陣吾知點解好想喊 !

不過我吾絕對吾可以因為咁少事就喊 ..咁樣實在太冇用喇,

我要PLUCKY D AR ,, 不過E+食藥丸進步左好多,哈..

以前成日含住吾吞,BYTE+吾會LU!

好啦,THAT’S ALL*

 

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006-08-27

 

SUN

 

 

HOPE  ICAN

GET WELL

SOON 

尋日 ,又講尋日,D日子錯晒!=0=

尋日終於都睇左皮膚科醫生,

爆多藥食 * 要打針,未去之前 ..

我心諗:如果有得打針,我實打!

但O個刻我又吾想打 =V= 枝野吉勁耐都吾蚊番出尼

好痛••個醫生俾我既感覺:笑裡藏刀 ... XD

番屋企淨係查藥水 + 藥膏都搞左成粒鐘!

個醫生話番學之前會好番,BUT••• I DON'T THINK SO

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006-08-26

 

SAT

 

 

WHO CAN*...

HELP  ME??

尋日阿媽話我去睇西醫 但我覺得佢都係俾D藥膏我查嫁姐

所以平平地 去睇街症算 6點派籌 5點去等 我第4個籌

個醫生話係敏感 吾係蚊咬 話過兩日再係咁就返去覆診

其實我想去睇皮膚科嫁 不過太貴喇 再冇好轉先去睇啦

有冇D藥可以一食即散嫁 或者有冇針打嫁 -口-

唉 快D好番啦 不過我諗到9月1日到係咁上下

實在好嘔心 咁我咪要著長冷3 ? 吾好掛

F.5千其吾好有PE堂 我著條短褲出尼會嚇親所有人

其實點解會無啦啦敏感 ? 我淨係諗到兩個原因

1 發作當日我係椰林閣食左碗好難食既豬骨拉面 爆嗅

2 係蘋果等人時 俾蚊咬 透過隻嗅蚊尼傳染我

 

 

 

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]