I MUST ..
BE BOLD !!
E+敏感既地方已經好番D..
呢D野急吾尼GE,唯有耐心D等佢慢慢好番啦!
之前個DOCTOR話叫我星期四番去覆診,
原本諗住吾駛嫁喇,但照E+既情形 .. 我諗非去不可
不過應該吾會睇番呢個醫生 ,, 太貴喇,成千幾蚊,真係冇諗過咁貴!
雖然有7日藥,但諗住近近地去仁安睇算喇∼
尋晚拎條校裙出尼著,明顯地都睇到敏感既地方
不過算啦,睇到就睇到啦,吾想諗喇!
最怕好快要上PE堂咋 .. 一著條短褲出尼
我敏感既地方就表露無遺喇><’’其實手手腳腳我都吾係咁WORRY
我最希望係右手手指公快D好番,因為E+仲有好多水泡係度,
影響到我寫字 ,, 吾可以正常咁渣筆,
要好似渣毛筆既POSE尼寫野=0=實在好吃力,寫得慢又核突!
番學都係咁就大獲啦 !! 我要渣筆搵食嫁麻∼唉......
E+我要早晚各HOLD一個鐘出尼查藥水+藥膏
TOTALLY O徙晒我D時間 .. 不過E+我係屋企咩都吾想做=V=
尋晚查藥水o個陣吾知點解好想喊 !
不過我吾絕對吾可以因為咁少事就喊 ..咁樣實在太冇用喇,
我要PLUCKY D AR ,, 不過E+食藥丸進步左好多,哈..
以前成日含住吾吞,BYTE+吾會LU!
好啦,THAT’S ALL*