CIMG0013.jpgCIMG0011.jpg

 

 

 

 

 

63.jpg

阿梓

 BIRTHDAY  8 JULY

 頭號偶像  容祖兒

 MSN  cyahilary@hotmail

 座佑銘  做人最緊要靠自己

 短期目標  5A會考成功 

 


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

FD'S COMMENTS

 
最近三個月尚無任何留言
 

 

2006-11-20

 

MON

 

 

KO LCCCCC

保祐我...阿門*

 

尋日去左行街  咁就浪費左溫LCC既一日

算  自己揀  冇得怨  好想放棄明天的ECON QUIZ來全力作戰LCC

但  個機會成本......=V=''  吾敢諗

好煩  D圖成日死晒  邊度可以永久UPLOAD D相GA !!!!!!!!!!!!

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006-11-18

 

SAT

 

 

我要征服LCC*

PO下之前無聊影既野先  好好食的麻糬波波=V=

屋企收到既喜帖  下個月有得去飲  D卡好令

我的3本日記  寫滿密麻麻的字句

今天到此為止

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006-11-17

 

FRI

 

 

近日好似好多人都俾朋友之間既問題困擾

我前O個排都有 好彩我已經知道應該點做

好慶幸咁多年尼我都冇同D朋友鬧過架  真係好似一次都冇

可能因為縱使我對朋友有不滿  我都吾會講出尼

我知道咁樣不是一個好既解決方法 

但我成日同自己講:過幾日就冇野嫁啦 

或者我係逃避緊問題  吾願去面對 

但就係偏偏咁好  每次真係過幾日都冇事 XD

我覺得兩個人吵架不會係單方面錯 

我地成日都以為自己岩晒  但又有冇企係人地O個邊諗下?

有時可能講左D自己認為無傷大雅既說話出尼 

但你就吾知道咁樣可能已經HURT左對方

一個人冇朋友係一件好可悲既事 

人點可以冇朋友  點可以同人溝通嫁呢?

知己難求  有緣做得朋友  同到一班  就要好好珍惜

千萬不要因為一D雞毛蒜皮既事或聽人地講左D某說話 

而自己未去証實就去誤會你既朋友 很愚蠢的!

開心見誠坦白講出問題所在  不要自己轉牛角尖 

不好係度玩單打  已經大個嫁喇  成熟D啦

嬲一個人係一件好辛苦既事  曾幾何時我也曾試過

很費神  會死好多細胞嫁  很同意MISS WONG講既一句說話:

投契既就講多幾句 

吾岩傾SAY句HI咪算囉!

大家話係咪?????????????????

以前好無聊  成日問自己 

朋友  家人  事業  愛情  究竟點去排行?

有人覺得駛嘜分得咁清楚丫  但我以前就成日諗

今日又諗番呢條問題  係我呢個年紀 

當然係朋友同家人最重要吧

但過多十年我可能做左女強人呢  哈哈  雖然冇咩可能 ==''

以上的文字不含 含沙射影的成分。

 

點解個MSN又會冇左=V=俾你玩死

吾知點解我分人好怪  呢日好想你講多D野 

但聽日又吾想同你講野  想遠離你 

想當年就係咁  因為我覺得你痴身 

嘜都要一齊玩  所以慚慚我疏遠你 

如果吾係我地今日可能係好好好好好好好好既朋友!

真係好后悔

不過E+見你同你D FD咁開心  我都好開心 =]

P.S聽人講一本便利賤價5蚊有一本  仲送公仔面 =0=

P.S識左擺相后  呢兩日狂影  嘜都影一餐  好好玩 

P.S我要主動擦黑板 

今日最后一日著夏季  NEXT MON換冬季

心諗:出年夏天咪有得著囉  駛吾駛特登講呀?

原來我忘記了我已經離校了 

唉  很灰!  唯有自己係屋企著啦

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]