CIMG0013.jpgCIMG0011.jpg

 

 

 

 

 

63.jpg

阿梓

 BIRTHDAY  8 JULY

 頭號偶像  容祖兒

 MSN  cyahilary@hotmail

 座佑銘  做人最緊要靠自己

 短期目標  5A會考成功 

 


« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

FD'S COMMENTS

 
最近三個月尚無任何留言
 

 

2007-02-09

 

FRI

 

 

5A  FIGHTING

回顧回顧回顧回顧回顧回顧回顧回顧

呢個禮拜咩都冇做過  懶 

淨係記得仲未夠100個MSG=3=

5/2 一個新的開始  很高興XD  我都知要一步步尼 

吾可以心急  有少少改變已經好好

我知道自己既位置係邊  吾會強求

今日登記左做義工+參加左幾個FUNZ

太開心了  一直都想做  但吾知從咩途徑

會考之後大把時間做LU 但有D人既想法好奇怪 

算  我地吾同LEVEL  吾怪你  哈

6/2  發左幾個怪夢  MAY BE HAPPY=)

真心話  寫吾出  >﹏<  本日記薄終於又用晒>V<

YU俾我本DIARY BK好香AR

7/2  穩MAY食早餐  叫MAY起身好殘忍 

終心不忍  哈  好耐冇搭巴士返學  種感覺好特別

PE堂去打保齡  第一次算係咁啦 

有個全中  都得下人  呵 

之前個個仲笑我連個波都拎吾起 .\/.

LUNCH  吉野家  GOOD呀XD

回程既經過好正  4個白痴仔  蠢+攰  笑死了

朋友既醋都呷?IMPOSSIBLE+FRUSTRATED

原來你咁易變  我以為我會介意  點知原來冇

第一次....................................冇下次

8/2  我吾想我見到我D好朋友吾開心

一個二個都係咁  可惡

你地地既情緒會影響到其他人嫁麻

都就尼STUDY LEAVE啦  開開心心過埋餘下D日子啦

9/2  MAY:我吾係講笑嫁  牙齒當金駛  哈

係咪好好食先  有晒我D愛係入面  KAKA

我會為你禱祈  煩惱好快會冇晒XD 

你地寫D野令我好TOUCH

第一次話人打尖  哈 

 

朋友  愛情  事業  家庭  點排呢

以前成日迫自己去排  哈

UM.........我想做女強人喎  哈哈  似乎好難

 

 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


 

2007-02-06

 

TUE

 

 

不需要討好你  巴結你  我只要做回我自己

雖然收獲與付出不成正比  但卻享受付出的時候

縱使我對別人好  別人不是同樣的對待我

但只要她讓我對她好  我就滿足了  知足常樂 

總覺得我對別人比自己好  但我認為這是一件很幸福的事

中史堂沒有聽書  寫緊紀念冊既初稿

竟然要是寫初稿==''  寫寫下眼泛淚光@@

吾知道你收到後既反應係點 

但我只係想將收埋係心底裡既說話一次過寫晒出尼

我喜歡透過文字去表達我的內心世界

一定超過1000字XD  嚇你一驚

 

對不起 只因常常在你附近 便拿著你出氣

原來朋友仔感情再天真 亦是我永遠也會愛惜的人

有眼淚 放心流 冷淡令人很難受

 

今年的體會很深

 [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


 

2007-02-02

 

FRI

 

 

MAY∼HAPPy  B--DaY!

從今開始*吾可以再UPsE..

呢個禮拜都吾錯  心情開朗+情緒高漲>V<

多左人認識我既另一面,GOOD,好事!

不過就尼STUDY LEAVE,E+似乎遲左D喎

好過呢一世都吾知XD

CHOI SIR呢排講野有骨..千祈吾好重現F.1時既場面

吾該晒雪魚尋日幫我SCAN野,

特登拎落尼俾我,雖然我最後都冇嘜點溫=V=

有時野真係邪到你吾信‥‥‥連中兩元*

我負荷吾到呀/__\

放學去會展,班相,吾到我吾大嗌!

第2D野又吾見咁中喎*

好電影FEEL呀大佬..................................哈

我地去既ARGET變左好似拎袋咁='' 又重喎

回程時傾左好多野,同你地真係咩都可以講嫁

去同番既我簡直判若兩人! U KNOW?

本應同MAY睇戲,BUT.......................T^T

咁本應又聽日啦,BUT補習又真係EXACLTY4點=0=

聽左阿MAY講,放番D 陰啦,點之.......................

俾我剪到勁怪===============SO MISEABLE!

紀念冊,係咁寫D FoRMAtW野*

都吾知買吾買好''ANNOyEd

甜酸苦辣,呢個禮拜咩都試過晒‥‥

練成金剛不懷之身,[[苦笑]]

否認=承認?RIDICULOUs

好朋友,若果你開心,我都會替你開心!

容祖兒,好掛住你呀___________

睇美麗在望CONCERT,,好感動!

每次睇都係有吾同既FEELING∼

你是我堅強的唯一理由

為何我決心不哭泣  原來得一個絕對理由
而其他的  不求擁有  留住你  留下你便夠

能容我去捉緊的衣袖  情人雙手抹掉我哀愁
我只知必須要緊守  完全想通透
流淚已停頓了  不須顫抖

而唯一愛著我的  而唯一愛護我的
而唯一個令我好好的努力  感激
而唯一一項奇蹟  而唯一美麗記憶
是世間裡我們的相識

 

 

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]