MAY∼HAPPy B--DaY!
從今開始*吾可以再UPsET..
呢個禮拜都吾錯 心情開朗+情緒高漲>V<
多左人認識我既另一面,GOOD,好事!
不過就尼STUDY LEAVE,E+似乎遲左D喎
好過呢一世都吾知XD
CHOI SIR呢排講野有骨..千祈吾好重現F.1時既場面
吾該晒雪魚尋日幫我SCAN野,
特登拎落尼俾我,雖然我最後都冇嘜點溫=V=
有時D野真係邪到你吾信‥‥‥連中兩元*
我負荷吾到呀/__\
放學去會展,班相,吾到我吾大嗌!
第2D野又吾見咁中喎*
好電影FEEL呀大佬..................................哈
我地去既TARGET變左好似拎袋咁=='' 又重喎
回程時傾左好多野,同你地真係咩都可以講嫁
去同番既我簡直判若兩人! U KNOW?
本應同MAY睇戲,BUT.......................T^T
咁本應又聽日啦,BUT補習又真係EXACLTY4點=0=
聽左阿MAY講,放番D 陰啦,點之.......................
俾我剪到勁怪===============SO MISERABLE!
紀念冊,係咁寫D FoRMAtW野*
都吾知買吾買好''ANNOyEd
甜酸苦辣,呢個禮拜咩都試過晒‥‥
練成金剛不懷之身,[[苦笑]]
否認=承認?RIDICULOUs
好朋友,若果你開心,我都會替你開心!
容祖兒,好掛住你呀___________
睇美麗在望CONCERT,,好感動!
每次睇都係有吾同既FEELING∼
你是我堅強的唯一理由
為何我決心不哭泣 原來得一個絕對理由
而其他的 不求擁有 留住你 留下你便夠
能容我去捉緊的衣袖 情人雙手抹掉我哀愁
我只知必須要緊守 完全想通透
流淚已停頓了 不須顫抖
而唯一愛著我的 而唯一愛護我的
而唯一個令我好好的努力 感激
而唯一一項奇蹟 而唯一美麗記憶
是世間裡我們的相識