|
仍緊隨你喜與悲 我問良心未算分離
除非流失幾世紀 縱隔著他未算疏離
這樣近卻像隔千里 你有事 我定會找你
又過左ONE WEEK LU 係時間又回顧LU
原來我冇寫日記幾日但我吾知*
呀‥‥‥‥‥‥‥‥呢樣野有嘜理由會忘記嫁 .\/.
MON _ NOTHING SPECIAL
TUE _ 你好賤 殺我一個措手不及,,我愛樓下的自修室
次次落親去都見到同一個KAI子''
坐係同一個位''食緊同一樣野''
{你食吾食呀?}佢淡淡然咁問我∼
{下‥}明明聽到總係要講句{下!!}...口頭禪=V=
{下‥下咩呀?咁即係要吾要呀!} ︶0︶
{下‥咁要囉}我‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥無奈///
無聊的對話,,我格離0個個人係咁笑=0=
WED _ 跳CHACHA∼我真係吾覺得我地有問題喎
下次跳牛仔舞//吾可以再衰!!!
THUR _ 買MAGAZINE都買窮;;令到傻呀CHO B;;
飯錢冇晒LU;;TMR點好?谷種都冇得食+
最好既方法係約MISS食LUNCH..吾駛俾錢..哈
FRI _ 又做INTER-SCHOOL ORAL PRACTICE
今次我地有主場之利,,呵!!!好好玩,,好正*
可以大家距離近左啦‥哈''我地間SCH吾知想點囉..
D位同換PARTNER既時候都好吾掂!!
次次都係女仔,,HK真係女仔多過男好多囉∼
個個都好NICE;;同親我0個D既聖羅撤既同學仔個個都幾令+
原來我地6個都係讀PA>V<係咁佢地傾計,,
之後撞到,,差D跟埋佢上車,,哈!!交換了MSN&電話''
雖然都吾會真係打,,但∼哈••
人地真係主動過我地好多''
我地做DISCUSSION個個都好被動
特別係D男仔,,講野細聲,,問佢就EE哦哦咁''講人是非;
寸人0個陣就大大聲聲;平時最叻吹水吾抹咀;
以為自己好威好型一考試叫你講野就好似死狗咁,,最憎...
講完。
|