CIMG0013.jpgCIMG0011.jpg

 

 

 

 

 

63.jpg

阿梓

 BIRTHDAY  8 JULY

 頭號偶像  容祖兒

 MSN  cyahilary@hotmail

 座佑銘  做人最緊要靠自己

 短期目標  5A會考成功 

 


« December 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

FD'S COMMENTS

 
最近三個月尚無任何留言
 

 

2007-01-27

 

SAT

 

 

白痴  冇腦  蠢到死  我冇得救嫁喇

3次喇  3次都係咁  醒少少啦吾該

少少野都做吾到  第日點做大事呀

咁我特別好恰好嫁咩  我吾會喊嫁話你知

弱者先會喊  我吾會  我要TOUCH D

我一定得  \ ___ /  吾會俾你睇死嫁 

 

算算算算算算

吾可以俾呢D野影響到我  要開開心心咁睇生日快樂

等左好耐T^T

 

第一眼見到就講  嘩  好99年FEEL呀

19/20歲  99年

26歲  07年

再睇下

SO FAR

I EXCEEDINGLY TRUST YOU

 

 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2007-01-26

 

FRI

 

 

又到了一星期回顧的時間XD 等我REMIND一下D記憶先

MON  白痴的一句對白 

本來失望  直至到WED阿媽同我講番0個日今日既野

我先知原來我直覺冇錯=]但我估吾到你會咁做

換轉係我  我未必會咁樣  有點不安

做埋D人地根本睇吾見  留意吾到既野  為嘜呢

TUE  聽到這兩個字  出奇地沒有打冷陣 

還有下次嗎  要等多久  你們繼續考試啦  討厭鬼 

WED  GOOD AR  我從你既眼神睇得出我個FILE又少左[X]

好事來的  我要挽回我在你心中的印象分

心不在焉就是這樣的  你看得出嗎

我有你信心  但我自己卻......T^T 

THUR  今天我的EQ本來挺高的 

可是一切因你而搞禍了  衰衝動  衰坦白

點解你有那麼的點解  你的點解我實在不懂答你

給我一條生路吧

自修室來了一班國際學校的同學  他們很FRIENDLY

FRI  幸好一切也沒有變  安心了

MISS真的看到我的進步  估計正確  第六感萬歲>V<

很奇怪  你是第一位老師罵我我卻沒有一點兒恨你

又到了自修室  NATA沒有變[外貌上]  內裡卻......

喂  你們很煩  屎忽鬼

 

人人展望將來  只有我總是回望過去

 

唏  你是誰  我的文字不用你明白

 

笑我這個毫無辦法管束的野孩子 連沒有幸福都不介意

深信忠誠遲會獲勝 那份固執終於都會被尊敬

期待再苦再難堪 我都會忍 渡日如年仍覺得興奮

無論於什麼角落 不假設你或會在旁

遊戲玩得太認真 就會和快樂沒緣份

你滿口祝福字句 我會不想聽一句

沉迷暗裡揣摩你 假想千種虛構境地 遐想中推敲真理



 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2007-01-19

 

FRI

 

 

仍緊隨你喜與悲 我問良心未算分離

除非流失幾世紀 縱隔著他未算疏離

這樣近卻像隔千里 你有事 我定會找你

 

又過左ONE WEEK LU 係時間又回顧LU

原來我冇寫日記幾日但我吾知*

呀‥‥‥‥‥‥‥‥呢樣野有嘜理由會忘記嫁 .\/.

MON _ NOTHING SPECIAL

TUE _ 你好賤 殺我一個措手不及,,我愛樓下的自修室

次次落親去都見到同一個KAI子''

坐係同一個位''食緊同一樣野''

{你食吾食呀?}佢淡淡然咁問我∼

{下‥}明明聽到總係要講句{下!!}...口頭禪=V=

{下‥下咩呀?咁即係要吾要呀!} ︶0︶

{下‥咁要囉}我‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥無奈///

無聊的對話,,我格離0個個人係咁笑=0=

WED _ 跳CHACHA∼我真係吾覺得我地有問題喎

下次跳牛仔舞//吾可以再衰!!!

THUR _ 買MAGAZINE都買窮;;令到傻呀CHO B;;

飯錢冇晒LU;;TMR點好?谷種都冇得食+

最好既方法係約MISS食LUNCH..吾駛俾錢..哈

FRI _ 又做INTER-SCHOOL ORAL PRACTICE

今次我地有主場之利,,呵!!!好好玩,,好正*

可以大家距離近左啦‥哈''我地間SCH吾知想點囉..

D位同換PARTNER既時候都好吾掂!!

次次都係女仔,,HK真係女仔多過男好多囉∼

個個都好NICE;;同親我0個D既聖羅撤既同學仔個個都幾令+

原來我地6個都係讀PA>V<係咁佢地傾計,,

之後撞到,,差D跟埋佢上車,,哈!!交換了MSN&電話''

雖然都吾會真係打,,但∼哈••

人地真係主動過我地好多''

我地做DISCUSSION個個都好被動

特別係D男仔,,講野細聲,,問佢就EE哦哦咁''講人是非;

寸人0個陣就大大聲聲;平時最叻吹水吾抹咀;

以為自己好威好型一考試叫你講野就好似死狗咁,,最憎...

 

講完。

 

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]