CIMG0013.jpgCIMG0011.jpg

 

 

 

 

 

63.jpg

阿梓

 BIRTHDAY  8 JULY

 頭號偶像  容祖兒

 MSN  cyahilary@hotmail

 座佑銘  做人最緊要靠自己

 短期目標  5A會考成功 

 


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

FD'S COMMENTS

 
最近三個月尚無任何留言
 

 

2006-12-01

 

FRI

 

 

踏進12月了=]..

天氣應該開始涼快麻??但怕凍的我當然討厭冬天‥‥

HEY...夏天唷*我等你..

又FRIDAY了,,好像浪費了很多時間

把聲仲未回覆正常

呢幾日狂聽JANICE同STEP隻新碟!!!

唉-------''祖B呀‥‥‥你幾時出碟呀??我渴了很久

我的日記不像日記...噢...很爛唷...爛得很

我本日記薄幾時先寫先呀*

我要快D買過本新呀*早知就吾買本咁厚啦==''......唉''''''

 

3個都木口木面 =V=''           個頭好SHARP

有什麼好笑,,吾准笑 .V.              祖B好令

 

 

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006-11-30

 

THUR

 

 

咳______*

凌晨兩點幾喉嚨痕發作,搞到被扎醒左

已經狂飲水都冇用,一直咳到差吾多4點先訓到

今日測測下MATHS又發作,又吾敢咳得好大聲喎

搞到標晒眼水,POOR!每年總會有一次==''

阿媽吾敢配D勁既藥俾我食,怕我上堂眼訓

但我寧願上堂冇精神都要快D好番囉∼

不過E+食藥叻左呀,以前一粒藥食成幾個字都冇食到

E+吾駛幾秒就食完,呵!對我尼講已經好勁 =0=

放學有手球比賽,想睇呀,都未正正式式睇過一場比賽

今日終於收到前幾日寄去既野喇‥‥‥仲以為會冇添*

我都幾有呢D運GA WOR  天星碼頭__一首告別中環的歌

 

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006-11-28

 

TUE

 

 

sPORT dAY * 2...

今天聲音很沙啞  可以唱男低音  早上唱DRMFSLTD來開聲 =='' 又說今天很繁忙  不知多麼清閑  所以今天影了很無聊相

實在太多了  揀某部分POST啦  我最喜歡看4X100社際和班際接力賽 

 

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]