|
踏進12月了=]..
天氣應該開始涼快麻??但怕凍的我當然討厭冬天‥‥
HEY...夏天唷*我等你..
又FRIDAY了,,好像浪費了很多時間 
把聲仲未回覆正常  
呢幾日狂聽JANICE同STEP隻新碟!!!
唉-------''祖B呀‥‥‥你幾時出碟呀??我渴了很久   
我的日記不像日記...噢...很爛唷...爛得很
我本日記薄幾時先寫先呀*
我要快D買過本新呀*早知就吾買本咁厚啦==''......唉''''''
3個都木口木面 =V='' 個頭好SHARP
 
有什麼好笑,,吾准笑 .V. 祖B好令      
 
|