| «‹ August 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
|
| 2006 年 4 月 2 日 星期日 |
 | |
Hii
 |
|
今日媽晨咁早走左去和合石拜山,
留低我地係屋企,做功課!
跟著朱仔add我,要我幫佢整背景音樂,
本來都唔得架,不過憑我既機智聰明,終於幫佢整到,
但又話唔岩心水,再整個,無奈!!
四點幾出左MK,同細佬羅新眼鏡,
跟著去左旺中,買左一套衫,!!
夜晚買左KFC返屋企食,好飽呀!!
|
| 刊登時間︰2006-04-03 01:24 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
| 2006 年 4 月 1 日 星期六 |
 | |
拜山
 |
|
因為電腦既問題,搞到我冇得上網!
今日去沙田拜山,行好多級樓梯,
上到去好多灰,好熱!!
跟著去左飲茶,
之後我舅舅黎我屋企幫我整電腦,
終於整返好,
可以上網啦!!
|
| 刊登時間︰2006-04-03 01:16 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
| 2006 年 3 月 23 日 星期四 |
 | |
唉......................
 |
|
Today 派左西史,普通話同埋BS卷
第一科有8字頭—西史,84分,算滿意啦!!
第一科唔合格—普通話,得43分咋,唉!!
開心過後又回復傷心的心情,先甜後苦,明架啦!!
仲有BS,又係75分,已經有好多科75分啦.............................
今次真係同75這數字好有緣!!!

CTP堂,玩game
可以同Fiora坐,幾好玩!!
玩左好耐,好無聊..................................
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我隻狗又唔舒服啦!!
唉............................................

|
| 刊登時間︰2006-03-23 10:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 28 | »
|