| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|
| 2006 年 3 月 3 日 星期五 |
 | |
@@
 |
|
Today Eng要Dict
我識呀!錯左兩個生字
Phy堂調左位,仍然係同男仔坐,不過好人D

lunch之後去左Hall聽中二專題報告匯報,
好悶呀!!
不過幾好笑呀!!

|
| 刊登時間︰2006-03-03 06:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
| 2006 年 3 月 2 日 星期四 |
 | |
@@
 |
|
Today 中文堂有得睇電影,《人間有情》
好好笑!!
Geog之前個個Mr.Chan走左,
轉左第二個Miss姓楊
不過佢教得好悶!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
而家Maths先教概率,好灰呀!!
Art堂畫素描,自畫像,
剩係畫對眼,已經想死啦,好樣衰!!


|
| 刊登時間︰2006-03-03 06:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
| 2006 年 3 月 1 日 星期三 |
 | |
@@
 |
|
Today Chem堂問書問中我,好容易!!
中文堂教左一陣書,本來話睇戲,但係要去書展,
不過冇買過書,no money呀
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
跟著EPA堂,好悶,教左一陣書之後
就要做作業,我不斷抄答案
好快呀!!
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
跟著數學堂,畫圖
唔知點畫!!
放學之後諗住去電腦室,
但係冇開
陪左ki留堂,留左一陣,就走人

|
| 刊登時間︰2006-03-03 06:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 28 | »
|