| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 2 月 19 日 星期日 |
 | |
@@
 |
|
今日好無聊,冇乜野做
無聊到上網搵文抄
不過全部都係描寫文

~~~~~~~~~~~~~~~~~
夜晚我地叫外賣pizza
有雞翼、有湯,當然仲有個pizza啦
幾好食,好飽!!
依個就係我既「生日蛋糕」啦

~_~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~


|
| 刊登時間︰2006-02-19 11:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
| 2006 年 2 月 18 日 星期六 |
 | |
@@
 |
|
今日細佬要返學,我去左長沙灣
不過冇得行,坐係架車度睇車,
本來ki話去唱K架,跟著又話唔去,

好悶呀!!
夜晚去左姑媽屋企食飯,又有湯圓食!!
又可以同佢隻狗玩,好開心!!


|
| 刊登時間︰2006-02-19 11:15 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
| 2006 年 2 月 17 日 星期五 |
 | |
@@
 |
|
今日有四堂空堂
數學Mr. Wan去左運動會
我係度做數,
好奇怪,我係屋企個陣有好多唔識,但係係學校就識…………

中文堂都係咁
無啦啦Miss甄叫我個名,,
原來我個篇舊曲新詞高分
好無奈!!
我作左成日先作到架!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~
英文堂又測驗,今次測Parts of Speech
今次我岩左40/50
都係好差!!
><
唉…………………………………………

電腦堂又唔駛上,
好開心!!
可以自己玩電腦
keke!!



|
| 刊登時間︰2006-02-19 11:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 28 | »
|