| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 1 月 28 日 星期六 |
 | |
花市
 |
|

今日媽咪要返工,放左工先可以逛街,
媽咪放工之後,就同My dog沖涼,沖完涼就一齊去樂富逛街,都成十點幾啦!!
去完之後,成十一點啦,我地就搵地方食飯,無奈間間酒樓都收工,唔知點算,我地最後去左尖沙咀一間餐廳食飯,食鐵板
食完之後,又去左新蒲崗既花市逛,比琴日多好多野行,最後搞到成四點幾先返屋企,仲要返屋企準備拜年既物品,訓左幾個鐘咋!!

|
| 刊登時間︰2006-01-31 12:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
| 2006 年 1 月 27 日 星期五 |
 | |
...........
 |
|
今日跟媽咪行左成日街,去左將軍澳,細佬就成日話要買鞋,仲要成二百幾蚊喎,都唔知佢點諗既,成日都話冇鞋,真係無奈!!
去完將軍澳,就佢左花市,都冇乜野買剩係得D花賣!
跟著我地去左元朗食飯,食完飯就去左新蒲崗,又去花市,不過又係冇野行!!!
後日就係年初一,好開心,有得逗利是!哈哈!!

|
| 刊登時間︰2006-01-28 11:55 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
| 2006 年 1 月 26 日 星期四 |
 | |
冇返學
 |
|
今日本來敬師日,但係我唔知醒,8:10分先起身,索性唔返,媽咪幫我請病假
真係無奈,原來今日我媽咪唔駛返工,冇同我禁鬧鐘,唔知醒,唉…………
最無奈既,就係個醫生竟然話我細菌入腸,喉嚨發炎,緊著仲唔記得俾醫生紙我,要我落去再羅過
我好想陪kiki去電髮,不過我又遲左起身,本來媽咪琴日俾我去,今日諗住一齊去
好唔開心呀!!!


|
| 刊登時間︰2006-01-26 11:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | »
|