| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 1 月 22 日 星期日 |
 | |
無聊一日
 |
|
今日一起身,就已經九點鐘啦,緊著媽咪去返工,我就開始做功課,好無聊!!
做做下功課,我細佬話down左鋼練套戲,我就一直睇到三點幾,到到媽咪放工,結果我只做左兩樣功課!!
夜晚就去祖母屋企食飯,又食盤菜,唉!!!
食完飯,我又要趕功課,好慘呀!!又唔識做,剛剛先做完咋!!!
冇野講lo
Bye Bye


|
| 刊登時間︰2006-01-22 11:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
| 2006 年 1 月 21 日 星期六 |
 | |
賣旗日
 |
|
今日賣旗日,我地晨早起左身
本來以為遲到,點知原來有人仲遲過我
最後我地都係遲左兩個字去集合
去到慈雲山,先至知道kiki可以一齊去,
就打電話俾佢,佢竟然問我地駛唔駛著校服喎
到左天后站,我地就開始賣旗,我第一支旗就有二十蚊啦!好開心
不過過左一陣,就冇乜人肯買啦
我仲見到有D人見到我地即刻掉頭走,驚死我地偷佢錢咁
好衰呀
回程過陣,我地見到溫英傑佢地,我地就順便玩下佢地先走
貼到佢地成身都係,好無聊呀!
不過可以玩佢地,其實都好開心架
哈哈
今晚我地去上水食盤菜,有冇人有興趣呀,有興趣就打俾我啦!!!
bye bye


|
| 刊登時間︰2006-01-21 02:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
| 2006 年 1 月 20 日 星期五 |
 | |
......
 |
|
今日本來好開心,最衰個個死人社際中史比賽啦!!
入禮堂個陣,幾驚無人同我坐,好彩女班長同我坐!!!
社際中史比賽個陣,明明係我地綠社做得最好加嘛!D評判竟然俾藍社喎,亞軍都唔個,俾紅社拎左,好唔底呀!!!
仲要講到5:30先走得,仲要冇人陪我走………
剛剛食完飯,我隻狗狗係垃圾筒到拎左塊雞皮黎食,俾人打緊
哈哈………
冇野講啦!!!
Bye bye
聽日要晨早起身,去賣旗呀

|
| 刊登時間︰2006-01-20 08:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | »
|