| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 1 月 25 日 星期三 |
 | |
......
 |
|
返埋聽日就放假啦,又有得逗利是
今日lunch個陣,我終於知道中二個個女仔叫咩野名
原來佢係姓林架
緊著上數學堂,老師講有D乜野假期功課做
又有D分組做既功課,實搵唔到人同我一組啦
算啦!聽日仲有一日,問下ICA有冇組啦

|
| 刊登時間︰2006-01-26 03:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
| 2006 年 1 月 24 日 星期二 |
 | |
無題
 |
|
今日音樂堂要調位,我又係坐係第一個位,不過就係第一排,都幾好呀!!
體育堂個陣,好沉悶呀,考完個坐地前伸之後,
就齋坐望D男仔打籃球,後尾有人同我傾計,先冇咁悶咋!!
到左listen個堂,Ip Yip全堂講Part of Speech,突然間ca問我英文成績表個分幾多
佢一聽到我差一分唔合格,就話以為你好勁,擺到明係度串我者,真係無奈!!!
|
| 刊登時間︰2006-01-24 04:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
| 2006 年 1 月 23 日 星期一 |
 | |
無聊
 |
|
今日都無咩好做
不過我英文小測岩左九題
好開心呀
...............................................
lunch之後果堂
就係C.L.
好快就整好個動畫啦
.........................................
另外
我終於織好條頸巾啦
雖然個樣樣樣衰衰咁
不過俾kiki都唔緊要
哈哈.................................

|
| 刊登時間︰2006-01-24 04:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | »
|