| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 2 月 25 日 星期六 |
 | |
@@
 |
|
Today 本來話去行山,點知原來細佬派成績表,冇得去!!
細佬考第九呀!好叻!!
係屋企好悶!如果唔係話去行山,我就會去義工!
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
夜晚又去元朗,又係同姑媽去食飯…………………
成日食火鍋!!
唉…………………

|
| 刊登時間︰2006-02-28 04:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
| 2006 年 2 月 24 日 星期五 |
 | |
@@
 |
|
今日西史堂冇俾人抽問,so lucky!!
CTP堂去左禮堂聽選科講座,
然後又要聽講座,有作家同我地分享!!
到4:45先走,不過都係最早放學的一次!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

|
| 刊登時間︰2006-02-24 11:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
| 2006 年 2 月 23 日 星期四 |
 | |
@@
 |
|
Today 英文堂派返測驗卷,
我有61分,都算差啦!份卷又唔係好難!!

Phy堂個陣,又冇人同我坐,全組都係男仔,唔係好熟!唉!…………

跟著係H.E堂,整返蝴蝶酥,我地整個D好樣衰,又好似未熟,
人地熟個D係焦焦地,我地個D又唔係,個樣又未發賬,咁就算啦!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

|
| 刊登時間︰2006-02-23 11:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 28 | »
|