| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 2 月 22 日 星期三 |
 | |
@@
 |
|
今日又要上Geog,又係個個白頭佬上堂,
好無聊!
要我地玩辯論,但我地個組冇人睬佢!!

跟著上中文堂,好開心!
係到聽人地講演講辭!

緊著就係Art堂,
整雕塑,我整個個好樣衰,
黃sir竟然話好!有80分,仲話拎去展覽!!
又要我自己買紙黏土黎整,無奈!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

|
| 刊登時間︰2006-02-22 11:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
| 2006 年 2 月 21 日 星期二 |
 | |
@@
 |
|
Today英文測驗,剩係閱讀個到唔識,唔明佢講乜!!
緊著本來Chem堂,但係調左Music
好悶,好想訓教!!

中文堂要出去演講,我講到好差!!
不過老師話我及格,好好彩!!

我之前冇畫畫,而家要畫返晒!
仲有個雕塑仲未做完!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

|
| 刊登時間︰2006-02-21 11:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

@@
 |
|
今日P.E堂玩踏馬鞍
我差D跳到
不過好彩冇跌到!!
但係唔知有冇俾人笑~~

今日我生日呀!!多謝kiki同Sara送禮物俾我!!
其實我唔開心係因為我同細佬鬧大架
不過頭先又採返我~~

頭先我去左荷里活
媽咪買左件衫俾我,好靚架!!
跟著買左KFC
揀左45分鐘
8:00先返得去食野!!!!

~~~~~~~~~~~~~~~

|
| 刊登時間︰2006-02-21 04:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 28 | »
|