| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 1 月 31 日 星期二 |
 | |
無聊
 |
|
今日年初三,赤口,唔駛去拜年,成日留係屋企無野做,好悶呀!!
終於搵到野做——就係做功課!!
一連做左幾樣功課,閱讀報告啦、數學四個BCA啦、仲有英文w.s.啦………
好無聊呀!!
|
| 刊登時間︰2006-02-01 12:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
| 2006 年 1 月 30 日 星期一 |
 | |
年初二
 |
|
Today早上去左婆婆家開年,有好多道菜
跟著就去左天水圍拜年,又有利是逗啦!!
去完天水圍,又去機場(我婆婆係機場做野),今次就由天水圍經大帽山再過青馬大橋去,需時半小時,係咪好快呢!!
夜晚我地又去拜年,今次去上水,跟姑媽吃盤菜,不過媽咪得然間唔舒服,仲嘔埋添!!

結果佢成晚冇食野,訓左係姑媽張床到

而我就食左兩碗湯圓,足足有十粒咁多,真係好飽!!
食飯個陣,表哥開左隻碟黎睇,搞到我冇得睇覆雨翻雲,好傷心呀,佢開左套龍咁威2睇,我上網down左,睇過好多次啦!!
媽咪仲係唔舒服,我就順便係姑媽屋企沖涼,一出黎,就走得啦!!
|
| 刊登時間︰2006-01-31 11:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
| 2006 年 1 月 29 日 星期日 |
 | |
年初一
 |
|
今日年初一,祝大家學業進步!!!
Today一大清早就去左伯公公屋企,煎左好多糕俾我地!食到好飽呀!!!
緊著我地車婆婆到機場,很遙遠,去到機場,那裡好宏偉,好莊觀!!!
夜晚我地去到祖母家吃飯,差不多全都是齋菜,不過都幾好食既!
今日逗左好多利是呀(千幾蚊),不過俾媽咪收晒,好慘呀

|
| 刊登時間︰2006-01-31 11:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 28 | »
|