|
To Ki
從前有一對兄弟,因一件小事引致不和,最後成了一對好像從來未認識過的陌路人,到死也不能解決這件小事....................
現左我們就是這樣的冷戰,我唔想再咁樣落去啦,其實嬲人係好辛苦架!!
我一早已經唔嬲啦,不過唔知點開口,所以一直都冇睬過你地!如果我肯主動同你地傾返計,可能唔駛搞到咁啦!!我唔想因為依件事,搞到我們互不瞅睬,但係你們一直好似想避開我咁,我唔知點樣開口,睇完依封信後,希望你唔介意,可以做返朋友啦!如果真的唔介意,希望你聽日可以同返我食野!
我文筆唔係幾好,希望你唔會介意,終之你原諒我的話,聽日唔好再避開我啦!!!
正在哭泣的過路人
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To Sara
我真的不知道應該怎樣說,所以寫了幾句話給你!!
我認識你的時間不多,但我亦很重視這份友情,我們因為有緣,才能有機會成為朋友。其實我地都試過一些小事不理睬大家
但我地都可以很快地復原,其實我一早已經無事啦!!不過我唔知道點開口,因為我常常都覺得係你地唔岩,所以才唔理你地!
點知你地誤會左我,而家仲好似成日都想避開我,我真係好hurt呀!!
就是因為我唔主動同你地講野,這幾日都冇傾過計,我唔想再因為這件小事而決裂,又唔知點開口,所以寫了這封信給你,
希望我地可以再做返朋友,唔好再計較啦..................................
我地有緣,才能做到朋友,希望我們珍惜這段緣份,如果你唔介意,聽日同我食飯啦!!
我的文筆唔係幾好,寫到唔清唔楚,希望你唔好介意!
正在哭泣的過路人
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
今日地理堂,本來可以派到卷
但係個老師冇返,
於是就呆坐
好無聊...................................
緊著中文堂要調位,
同Fiora , Sharon , Ka一組
仲以為冇人同我一組添!!
好開心呀!!
lunch同ki,Sharon冇乜兩句講,
佢地好似避開我咁,
其實我已經唔嬲架啦!
不過唔知點樣開口,
希望你地唔好再唔睬我啦!!!!!


|