【風•雨•雪】大自然
聽春雨滴落芭蕉
河邊流水開始流動
翠鳥時而向流水
傾訴去年的得意事

流水無聲
悄悄流到遠方
找來一個炎夏
cylai6184
暱稱: <<過路人>>
性別: 女
國家: 香港
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
繼續係度寫
xanga開唔到
轉左板板啦
又去街街
好悶
文章分類
全部 (82)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
My pet
メロメロパーク
日誌統計
文章總數: 82
留言總數: 5
今日人氣: 2
累積人氣: 3127
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2006 年 3 月 22 日  星期三 晴天
@@

To Ki ,Sara

          其實認識了你地,我先知道原來朋友真係好重要架!!真的!!朋友唔係用來出賣,是用來互相幫助架!!

其實你地真係幫過我好多,我很多謝你地!!

          這幾日,我都哭過好多次,係度諗我地係咪真係無得再做朋友,我唔想次次碰面都不瞅不睬,好似唔識咁,其實真係好想喊架!!記得我地點樣認識架?我地係機緣巧合下,認識到大家?我唔想因為小事就破壞了這般緣份,今次就當我唔岩,做番朋友啦,好唔好??

          由聽日開始,將以前既記憶清理晒,好似互不相識咁,當作是剛剛相識的朋友,重頭開始過!!OK?????

 

                                                                                                                 等待你地原諒的過路人

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今日派中史卷,唔錯Y

有7字頭,起碼終於有一科高過傑傑仔

英文堂,默書

錯左一個,好唔抵!!

仲有帶錯書,好lo呀!!

琴日仲有人提我,

我都係唔記得!!

唉...............................................

緊著Chem堂,講原油,

仲有玩原油分餾,雖然係示範,

但係都覺得好得意!!

我鐘意I.S呀嘛!!!

H.E.堂整Cheese cake

都幾好!!!

放學叫朱仔陪我去library還書,

又俾人罰錢啦....................................

                                    

 

 

 

 

刊登時間︰2006-03-22 10:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 



 

2006 年 3 月 21 日  星期二 晴天
.............. 感動

To Ki

         從前有一對兄弟,因一件小事引致不和,最後成了一對好像從來未認識過的陌路人,到死也不能解決這件小事....................

         現左我們就是這樣的冷戰,我唔想再咁樣落去啦,其實人係好辛苦架!!

       我一早已經唔啦,不過唔知點開口,所以一直都冇睬過你地!如果我肯主動同你地傾返計,可能唔駛搞到咁啦!!我唔想因為依件事,搞到我們互不瞅睬,但係你們一直好似想避開我咁,我唔知點樣開口,睇完依封信後,希望你唔介意,可以做返朋友啦!如果真的唔介意,希望你聽日可以同返我食野!

我文筆唔係幾好,希望你唔會介意,終之你原諒我的話,聽日唔好再避開我啦!!!

 

                                                                                           正在哭泣的過路人

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

To Sara

          我真的不知道應該怎樣說,所以寫了幾句話給你!!

我認識你的時間不多,但我亦很重視這份友情,我們因為有緣,才能有機會成為朋友。其實我地都試過一些小事不理睬大家

但我地都可以很快地復原,其實我一早已經無事啦!!不過我唔知道點開口,因為我常常都覺得係你地唔岩,所以才唔理你地!

點知你地誤會左我,而家仲好似成日都想避開我,我真係好hurt呀!!

        就是因為我唔主動同你地講野,這幾日都冇傾過計,我唔想再因為這件小事而決裂,又唔知點開口,所以寫了這封信給你,

希望我地可以再做返朋友,唔好再計較啦..................................

       我地有緣,才能做到朋友,希望我們珍惜這段緣份,如果你唔介意,聽日同我食飯啦!!

我的文筆唔係幾好,寫到唔清唔楚,希望你唔好介意!

                                                                        正在哭泣的過路人

 

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

 

今日地理堂,本來可以派到卷

但係個老師冇返,

於是就呆坐

好無聊...................................

緊著中文堂要調位,

同Fiora , Sharon , Ka一組

仲以為冇人同我一組添!!

好開心呀!!

lunch同ki,Sharon冇乜兩句講,

佢地好似避開我咁,

其實我已經唔嬲架啦!

不過唔知點樣開口,

希望你地唔好再唔睬我啦!!!!!

 

 

                                    

 

 

 

 

刊登時間︰2006-03-21 06:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 



 

2006 年 3 月 20 日  星期一 晴天
@@ 鬱悶

今日派左IS,EPA同埋Maths卷

IS都OK啦,不過好差,得51分,低過傑傑仔5分

好hurt呀...............

次次都高我小小

EPA都有75分,唔係幾好咋

Maths好彩及格,有57分,但係都非常之差!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

                                    

 

 

 

 

刊登時間︰2006-03-21 05:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]