今朝五點三起身-__-' [[<--早?!
等老豆去完wC就g0g0;]
960去到港澳碼頭;
神咁早去買飛; 6點9果時買左7點8既飛 又排等.
又吾比人去M記食野-_-算 戇居居等左4個字;]
入站...用e道 超好玩-v-'
上船1u;]
好快到-__-
跟住去左飲茶.d野貴到呢;]
又吾飽,唉.算..
去拎野.哇 頂你咩-_-淨係隻燒豬都15斤一隻;]
好q想dum左佢吾食囉.. 食咩大 咁鬼重;;
跟住轉兩程車同了;;
燒衣紙果d吾知咩化學味;;超難頂;]
到2點就去食飯;;終於可以食q左隻肥豬:@
又0kay w0;
跟住食左千零蚊;;
走1u..
去左咀香園;;有蛋卷,花生糖
正*v*
等船-v-
6點上得;;
跟住飛紅的返黎-_-223.5蚊 結帳 真係898'
番到黎 攰銀死陰公
分類: 未分類 |