軒......"的日記-0-
唔該多多留言呀=""="希望借呢個版可以同所有小學既同學一齊傾計呢^0^"
(打住咁多先=.=)
dickyyan
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
dickyyan
暱稱: 軒......"
性別: 男
國家: 香港
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
唔係係咩主題好-.-
•
mm~
•
我改名呀~
•
我黎留個言先^0^"
文章分類
•
全部
(4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 4
留言總數: 11
今日人氣: 0
累積人氣: 146
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2006 年 9 月 12 日 星期二
我黎留個言先^0^"
分類:
未分類
而+既時間係早上7:00....準備番學中=.="....今日天氣好bad下>""< (我好憎呢d天氣)好凍啊~.~"著番件毛衣先=""="
今日既日記到此為止=.=".....閃人.好凍啊~
發表時間:2006-09-12 07:01 AM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 dickyyan 的日誌
)
涅吉 於 2006-09-13 07:10 PM 發表:
軒先生~~我呢種人係唔會對女士做d你會做既野~~~咁先係男人~~好在你重有個豬腦=.=+如果唔係就真係笨過隻豬啦~~~!!!!a0av
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
你係咪鐘意左女班長呀-0-""唔好咁呀...張生笠佢架=.=...小心俾人凸死呀=.="另外...我講既做野係叫佢地姐=.=你叫都唔敢叫...成個黎子俊咁=.=(無能個隻=.=)
Posted at 2006-09-14 06:59 AM [
編輯
] [
刪除
]
軒......" 於 2006-09-13 06:05 AM 發表:
小弟自問...不能好似你呢d人咁...俾班女仔斬就乜都唔敢做= =+...我自問我夠wo XD...凍同唔凍呢個問題...=.=用下個腦(豬腦都得= =+)
就知誰是誰"飛"la-________-"
軒....."字<--由於唔想用dickyyan呢個名黎留言..所以就以訪客黎=.=
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
涅吉 於 2006-09-13 12:15 AM 發表:
軒施主∼!熱同凍只不過係感覺中既一線之差∼只要你可以修行到有形如無形∼∼就可以無形勝有形∼咁就證明你修行不足啦∼∼!!!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
軒......" 於 2006-09-12 08:12 PM 發表:
....莫生..你戈類人lo=.="....醒小小!你呢d..不知天高氣凍既後生仔...唉=.=
軒....."字
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
涅吉 於 2006-09-12 07:34 PM 發表:
你個同學係指邊個呀軒生.\/.
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
涅吉 於 2006-09-12 06:09 PM 發表:
HI~喂~~~kukuku...
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
dickyyan
於 2006-09-12 05:15 PM 發表:
咁你都算正常d=.="我d k型同學話好熱....毛衣都唔著=.=當場o哂咀.....
軒....."字
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
詹詹 於 2006-09-12 04:32 PM 發表:
我都覺~好冷ar!!> <
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 dickyyan 的日誌
]