呢篇係第2篇=.="頭先第1篇沒lala予左=.="入正題.. 今日終於予咁凍lu~不過都係落雨="""=""同埋今日有樣野煩緊=""=我咪話左我改左名既..所以而+煩緊開唔開個新blog好呢=0=??話時話尋日個ac prefect真係好人到爆=.=佢教完我呢樣又教呢樣-0-"...重有..莫生...可唔可以唔再用"混"(你自己都打錯字=.=)吉呢?埸有詹小姐~~你有沒幫我宣傳架=.=??沒既唔該>"""<""醒dd而+既時間係6:56分=....="一日俾一日早-0-""唔知會唔會一日俾一日早死呢(會既=.=)@o@??
軒......."字
|