軒......"的日記-0-
唔該多多留言呀=""="希望借呢個版可以同所有小學既同學一齊傾計呢^0^"
(打住咁多先=.=)
dickyyan
暱稱: 軒......"
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔係係咩主題好-.-
mm~
我改名呀~
我黎留個言先^0^"
文章分類
全部 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 4
留言總數: 11
今日人氣: 1
累積人氣: 147
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 14 日  星期四   雨天


mm~ 不安 分類: 未分類

呢篇係第2篇=.="頭先第1篇沒lala予左=.="入正題.. 今日終於予咁凍lu~不過都係落雨="""=""同埋今日有樣野煩緊=""=我咪話左我改左名既..所以而+煩緊開唔開個新blog好呢=0=??話時話尋日個ac prefect真係好人到爆=.=佢教完我呢樣又教呢樣-0-"...重有..莫生...可唔可以唔再用"混"(你自己都打錯字=.=)吉呢?埸有詹小姐~~你有沒幫我宣傳架=.=??沒既唔該>"""<""醒dd而+既時間係6:56分=....="一日俾一日早-0-""唔知會唔會一日俾一日早死呢(會既=.=)@o@??

 

 

 

 

                                                                                                                                          軒......."字






訪客留言 (返回 dickyyan 的日誌)


dickyyan 於 2006-09-14 08:29 PM 發表:
係咩係咩-0-?我見識少...."唔好怪我/.\""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



涅吉 於 2006-09-14 05:23 PM 發表:
軒生~[涅]<---係讀獵字音嫁∼∼kukukukukuku~~kukuku=v=""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]