而+既時間係...AM6:10呀...凍上+凍...唔知某某人係咪覺得熱呢?@o@?...同埋我今日起巳經改名叫做matthew了a^0^"而dicky巳成我的過去-.-而改名原因...不便說明=.=......(唔知點解我日日都咁早起身係度寫日記既=.=)希望更多人黎呢度LA....話時話咁大雨...唔洗番學咪好@@"求神拜佛大雨d呀=""="....希望我每一日既日記都唔得白打的="""=是有人回覆的=.="另外另外...詹小姐...幫我手俾d小學同學呀>""<"講住咁多先...閃人
軒......"字
|