軒......"的日記-0-
唔該多多留言呀=""="希望借呢個版可以同所有小學既同學一齊傾計呢^0^"
(打住咁多先=.=)
dickyyan
暱稱: 軒......"
性別: 男
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
唔係係咩主題好-.-
mm~
我改名呀~
我黎留個言先^0^"
文章分類
全部 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 4
留言總數: 11
今日人氣: 4
累積人氣: 153
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 15 日  星期五   陰天


唔係係咩主題好-.- 無奈 分類: 未分類

而+既時間係6:01分am-.-又早左=.=+....都唔明點解成日咁早起身.....-.-"..講起尋日件事...把火..你個死人莫智皓...叫我等半粒鐘..點知我等左成2粒鐘你都唔出現\.../"有少少野想講番~呢個blog禁粗口同狂重覆架!!....今日好咩沒咩事想講咁tim-.- ....諗多d先=""=尋日呀..教我個ac prefect呢...我覺得佢有dd唔想理胡+俊....胡生又係度扮哂cool咁=.=......唉..佢遲早就早我地一步走..唔好諗錯隔離  =   =++唔好賣蛋呀-.-......不知不覺就打左咁多字=.="咁就係時候要閃人lu~

 

 

 

 

 

 

                                                                                                             軒......"字






訪客留言 (返回 dickyyan 的日誌)


涅吉 於 2006-09-15 05:50 PM 發表:
sorry...我尋日突然有好多野做....不知不覺就過曬時間...sorry!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]