|
dreamhouse
|
|
暱稱: 小馮 性別: 女 國家: 香港
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2005 年 6 月 22 日 星期三 |
 | |
一想起 頭越來越痛
安樂窩 失去功能
淨土 何來
天大地大 容身之處
唔開心 情緒不稳定
距離上次喊 好似好耐la
|
| |
| Possted︰2005-06-22 02:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
琴日------两件大事
當我好開心咁沖緊涼果時,全身都係泡泡,眼前突然間一片,腦中只有一個野,就係點解我咁黑仔,咁我咪要沖涷水囉(屋企架熱水爐係要有電才發熱),只好盡量用剩餘架熱水沖走泡泡,好彩過左两分鐘就有番電.(其實無電果時我仲諗到一個人,只有同我心靈相通才會知)
爸爸同細佬開戰,上次同媽咪,今次同阿爸,都唔知點解佢地就係唔可以相安無事咁相處,但係我都係覺得細佬做的唔啱,無論如何,佢都唔應該咁做,真係唔明佢讀書咁叻,但對人處事就好差,佢永遠都覺得自己係啱架,人地架意見好多時都唔會接受,佢架性格都好似媽咪,好多時都怨天尤人,好多時都覺得別人對佢唔好(應該話屋企人對佢唔好),其實爸媽只係長氣少少,但係出發點都係為佢好,有邊個爸媽唔長氣架.我已經同佢解釋過好多次,傾過好多次,當時佢會明,但佢不但無改進,反而越來越差,覺得自己做家姐好失敗,一d都唔可以改善佢地之間架關係,發覺講係唔得,宜家試用冩架,希望得la. |
| |
| Possted︰2005-06-22 01:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 6 月 20 日 星期一 |
 | |
有d想唔返工,因為真係好怕公司架氣氛.
各個sc架會員,方生7月1日有八成機會有假放,佢問你地去唔去唱k,或者你地有其他chioc.
我地有幾耐無見過呢?
綺萍終於揾到工了,而且都幾好paid架,點解人地揾親d工都咁好paid架,又有人請食飯了.
阿矇同圓圓都要加油啦.
|
| |
| Possted︰2005-06-20 06:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 85 | » |