|
2011-07-21 |
|
2011-06-17 |
|
♥17/06/2011
|
♥TVXQ;;BIGBANG;; |
之前去了尋韓; 中意韓星唔去唔得:(
估唔到果到有BIGBANG手燈,好想買阿 SAD
點解我成日買貴野-_- YAN幫我比左好多錢(K)
佢果日勁豪爽囉好冇 XDD
PLAY WITH GD & TOP !!! I WANT TO PLAYGD & TOP VERY MUCH !!
17062011;;;
咁辛苦考完個試; 今日有結果喇
好低分囉FK* I WANT TO CRY;(
中文都唔合格你係咪人黎!!!!!!!!!
不過考左成年試CHEM我第一次合格咋
我做得醫生XDD 不過都係岩岩好合格
點算 我就點入A班??? 我唔想讀我唔中意既班!!!!!
今日發左個夢 個夢好有FEEL阿; 好SWEET 峻秀!峻秀!
好中意啲男仔笑到咁陽光 真係好可愛
雖然KAIKAI地-_- 但我中意:$

|
| timE:2011-06-17 08:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|
|