今日我一起身就打左俾大彤,問佢ive d野!!之後就打俾小彤問佢去唔去唱kkk..
點知佢話不如問下茵先,佢又叫我打俾大彤,點解佢自己唔直接同大彤講,要我講=.=佢地兩姊妹一齊住架啵=.=搞笑!!
我問左大彤,大彤話唔去,due to佢冇$$,我再打返俾小彤,佢話問左茵先,我d電話費=.=
佢打左俾茵,茵好煩,問長問短,究竟想唔想去=.=
小彤話佢要去旺角buy袋,so我諗住陪佢去買完,之後唱kk..點之買買下又唔想去lu..我地去左影貼紙相,好令,哈哈!!
跟住就返左home lu!!
到到7點半,我就去左搵老公,我今次早左,我係neway門口等佢,佢一落黎就見到我了=0 ="""
老公想去食名古屋,但係好人多人去睇波,冇唒位!!so去食麥記,m記得好少人咋!!我去有3張卡,點知一抽,3張一樣,隔離台見到我地有3張德國,佢叫我地同佢換,同巴西換,我就是但啦,冇所謂.何況我地都唔要既,哈哈!!
食完野,佢就送我返home,佢係都要買煙食=.=真係煩!!唉,算,俾佢買,佢點都唔肯介=.=
跟住我地去百佳買左少少野食,同佢坐左陣公園,之後送我返home!!