點解會咁架><..我今日花左整日既時間去整我哩個日記,整左好耐,都整唔好。
我用左好多語法架喇,但係唔知點解唔得><"" ..
而家先話識識地=.=仲要我整幾耐><

為左哩個日記,我就咁就冇左成日..哈哈..不過算啦,橫掂我都冇野做既^^v..kaka
今日俾阿媽丙左一餐,點解??係咁既..
阿媽就出門口果陣叫我睇住個火,佢煲緊湯,我聽到佢叫我,湯滾就識左個火,咁我就好乖咁等煲湯滾,跟住幫佢識。
點知佢一返到屋企就即刻鬧我,鬧我做乜識左個火,我叫你水滾就較細個火,唔係叫你識。叫你做少少野都做唔到,
你真係@#$%%&&@#$%@#$%..佢就係咁鬧到佢出門口接細佬放學=.=
而家時下d女人真係煩到嘔,聽錯姐,又唔係特登..唉..心淡喇
