今日冇野做呀...成日都留係home...做咩??緊係玩下online game la..我之前有玩開水滸,不過玩
玩下覺得好悶,之後轉game玩墨香,都唔錯架哩隻game,幾好玩,最衰係我屋企部腦廢,玩果陣勁lag,lag都我唔
想玩。搞到我要去網吧玩,唔通日日去網吧咩,so我決定玩第二隻,而且我個fd cyan佢都話玩,咁我緊係玩埋一份啦,
點知我哩幾日都搵唔到佢=.=。算啦..我都諗住玩卡巴啦架喇,起碼係屋企玩唔會lag先呀..哈哈!!不過如果我hom
e部腦勁,我會選擇玩墨香,因為真係幾好玩架><!!都幾like哩隻game!!
就係咁..就過左一日lu..話咁快..時間真係好快就冇左咁><!!
好快!!邦邦就放工lu..佢發脾氣呀!!話我唔陪佢玩卡巴拉..><咁我想睇電視呀嗎!!!唉..男人真係..都唔知佢
點諗架!!哈哈..邦邦..我講下笑架咋,你睇左唔好鬧我呀..kaka!!
唔知聽日會有咩做呢..哈哈!!