今日大部份時間都好開心...但係當我聽到我老豆講既一d野之後..我嬲到爆呀

事情係咁既:
今日有個小學fd既老母見到我呀媽..就係咁講我同我個fd彤彤壞話..又話我地做女仔既唔檢點,又話同個男仔當街攬攬親親=.=咁細個就做埋唒d咁既野..我聽到我老豆講完之後,我即刻打俾彤彤話唒件事俾佢聽,佢好少嬲人.而且果個係小學同學,真係鬼得閒理佢咩。點知佢把口咁衰..
佢呀媽之所以知道我地d野,都係條仆街把口冇口德!!洗唔洗咁呀..而家哩個世紀有邊對男女唔係咁架..佢咩思想呀,60年代既野,而家唔work架喇,咁鐘意講人事非,小心自己都俾人講返呀。
你就算見到呀,見完咪算囉,洗唔洗好似唱通街囉,話唒俾個個知呀﹏我地都有私穩架..都痴痴地!!
我知..佢咁話我地,都係想show俾人睇自己個女有幾乖姐。
哩個小學同學都唔知有冇fd架,成日都自己一個,一唔係就同佢呀媽一齊,成個師奶咁。佢呀成日都唔出街架,可能自己既性格唔好,冇人鐘意啦,成個自閉女咁..第時出黎社會做野,點樣建立人際關係呀。
條友次次見到我都扮唔識我咁..見到彤彤就走埋去..扮唒好人咁,又問佢乜又問佢麥,扮唒野咁,方唔係想套料咩=.=當我地傻架!!我地都仲當佢係fd,佢就當我地lulu..

諗起都嬲呀><
係得哩件事唔開心姐...跟住冇咩唔開心喇@@
同個fd今日傾左成日,哈哈..有時都幾搞笑,吹唒水咁..呵呵*∼