今日...唉..本來應該好開心,因為我有成4日冇見阿邦喇,今日難得可以去見,哈哈..好開心架,同佢見面果陣冇咁多交
會嗌。不過一返到屋企就唔同唒喇,佢開始發脾氣喇..以我平時既態度,緊係同佢嗌到底啦。咁樣做真係好辛苦,佢成日都鬧我
架,又話我唔乙水佢,咁佢有乙水我咩
同佢嗌親交有邊次我唔喊架,喊得多我都覺得辛苦啦。
我有時諗,或者我同佢一開始就唔認識,咁我既人生會好過d。
但係我又諗,如果我唔識佢,咁我會唔會冇拖拍><。
我都有諗過係咁,如果我同佢而家係初初識咁就好喇,因為初初既阿邦對我好好,咩都就唒我..而家就....

係就好喇=.=..有冇咁既可能呀=.=
