我...我...終於等到老公放假喇..哈哈,好開心呀 。
佢今日成日都係我屋企,雖然佢有段時間訓左覺,但係佢都算陪左我成日..kaka
我個fd整cake呀,我好想食,hehe!!搵日鼠上佢屋企偷野食先,哈哈!!!
佢話教我整架,我學識左,就即刻整俾老公食 ..哈哈,諗起都開心!!
大至上今日冇乜衰野發生,係一日好既日子..kaka