唉...真係辛苦,今日好早就起身,訓唔著,但係起左身個幾鐘又覺得眼訓,想訓返,but訓唔到=.=
跟住成日流流長=.=都搵唔到野做,到到3點幾,有個電話打黎,我本身以為搵阿媽,so冇聽,點知彤彤係msn話call
u我先知佢打黎,so立刻聽電話,佢叫我去街呀><我好感動,可惜我冇$$,去唔到><""""....
同佢傾左好耐呀,我覺得,因為平時多數傾幾分鐘..今日傾左半個鍾到啦..哈哈,好耐冇同佢傾咁耐lu!!
夜晚,有條友係msn震我,我都知邊個架喇,同佢傾左一陣,佢就放工走人lu=.=
夜晚最緊要既時候就緊係等邦放工啦...哈哈..!!佢幾時出糧架><仲有一日,我要等><"""
深夜lu,我又同邦嗌交呀=.=,不過好彩佢今次係主動乙水返我,好開心^^"""
下次都係咁就好喇..kaka