今日..係大日子..我終於等到邦邦出糧...哈哈!!好開心,又可以買野喇..kaka!!!
我今日朝早冇野做..彤彤打黎叫我同佢行陣!!
夜晚就大把節目,我同邦,and佢d同事去食和民,好好味呀,不過食唔飽我,因為入面d野好貴,so佢地叫得好少,我地t
otal有8個人,差d唔夠座,仲要果張台係最大張=.=..o唒咀!!
食完野我同邦同斐去左旺角行陣!!跟住去埋石磨坊食野..又係好好味,我食既係西瓜西米露泡冰..正呀!!!
真係一路食一路打冷震!!
食完我就返屋企喇!!