雖然今日游完水好攰
但係我同人傾下msn又睇下自己個blog
咁就話4點幾
真係唔可以唔讚丫哥部電腦幾方便
吾..從前真係西利,簡直就係得打波同打機
不過當然做運動的確係我熱愛既野黎
真係瘋狂打機,居然有幾日係差唔多同班朋友打左12個鍾機
(誇張)
之前打既blog好隱瞞,搞到我自己有d都唔多明
唉..真係豬咁蠢,記性唔好仲要打到咁
哈哈~我真係唔識再鼓勵自己
見到咁多鼓勵字句,睇睇下又覺得幾虛偽
我講出黎就根本做唔到
我少左收埋自己都算係好處黎
可惜..我真係振作唔起
就算人地幾支持我,我都冇決心
以前成日諗住所有野都可以做到雙羸
宜家發覺唔得,好在有人關心下我
(真係得意,我好似係到撒嬌咁)
都已經4年啦,我都好似冇進步咁
吾..又凍又攰,都係快d去廁所之後訓啦 |