被玩 唔係第1次.. 比補習社度玩謝左.. 我真係可以發顛喇
total 謝左 同埋我累到想嘔...... 未試過想嘔架!!
唔知係咪尋晚訓覺無蓋被而至的.......????
禮社個社員大會 都總算結束左!! 多謝各位協助!! 多年來禮社第1個似樣的大會!!
遲下打番 點被玩
現已由暑假時的暴飲暴食勁浦電腦十幾小時坐定唔旭的 42kg 上升到 45kg喇.....
應該好快過100磅..
但發覺好似有點過份... 豬腩肉浮現 >.< 每位女士都希望減肥.. 但我就增
但係冬天黎緊 應該儲多d脂肪保暖喎??? 點呢??
都係做多d運動啦.... 唔會刻意減..... 低我的食欲 做多d運動呀要努力
始終.. 著衫都好睇d
哈.. 我今晚放飛機呀. 仲要放左成30人添 咁大個女第1次咋 唔知點解 唔想去喎又..
但係又想去.. 係愛與痛的邊緣我唯有選擇 痛 一於唔去...
不過今日聽人講番 唔去都唔係好衰唧. 係咪好玩就見人見志喇 我呢d small potato
少我一個無乜野
遲下打番