fanny HOUSE *
my purple world
 
 
fanny0210

暱稱: fanny
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

最新日誌

^^ 新相
冰冷
1GB 相部
考完m&s
炒蛋 =.=


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 
好友名單

 
我的連結

manting's xanga
mini game網 (好得意)
魔盜王2 台灣宣傳網
car 日記
Linkin Par...
日本雜誌( free )
列女"s xanga
將相整成 puzzle
梅馨書舍*
 

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

2006 年 11 月 1 日  星期三   晴天


a warm day 開心

        呢一日我覺得好warm      放學後等去補習    係聯和自修室度等..   哈...  同阿冼玩到痴晒線

    點知媽咪打電話比我     話家下轉涼  話我著一件衫唔得   問我要唔要冷衫   佢拎比我

       我聽到之後好開心啊......       因為我無唸過媽咪會因為轉涼怕我凍親而拎衫比我架

   之後我約佢係粉嶺火車站等.,,,著左阿媽拎黎既冷衫     真係暖晒..    

     其實可以的話我唔洗要媽咪拎件野比我    因為佢呢排都腳痛...

           不過唸唸下...    補習個度冷氣好勁架,....

                   同埋我今晚唔想補     

         點都好啦  我覺得媽咪同我好好   ^^    好開心媽咪咁錫我

刊登時間︰2006-11-11 12:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 24 日  星期二   晴天


高中社際排球賽

   身為副社長的我,,   尋日放學後同譚佰  ,阿橙 係學校練排球.    都有成4,5年無打喇...

咪腫晒囉....   隻手         好彩練練下都練得番以前開波個水準....

    都練到成6點架喇,,,   見到miss au   傾陣計,,   佢都話我成4,5年無打  可能要頂硬上  對面殺波等男仔頂住

  希望聽日f7個女仔落到場啦,,,   話晒佢有keeping住打ma...  咁樣我地社就唔會輸得慘

       好彩今日個女仔有黎到...   如果唔係 我落場的話累到輸分就死喇....   唉 佢又係的  打波唔帶p衫褲打咩野??

  最後借出左我件加大碼衫..    之後橙落場...     又再借出我身上的p衫p褲,,,

          我連p褲都無埋    得著坐校服同埋underwear,,,,   無p褲著   點出到去睇比賽啊?  於是係更衣室度呆等左幾場賽事

  真係遠望比賽囉...   最好好彩阿3 同埋linglong  打救到我   阿冼又陪住我係更衣室門口遠望比賽

           最後禮社拎左第2 ...   都好  安落d    如果係我出場的話    只會累左個社    好彩橙出賽

      我又反思   如果我無放棄打排球的話  我的球技宜家會去到邊個位???     我見到d師弟妹好勁呀..

       好羨慕        但算啦        我當日決定的唔會再走轉頭   而且都無可能....

                之後去 青少年中心度 傾義工個日d野   7點左走搭綠van走人...

           好遠見到個人  但黑媽媽又肯定唔到係咪佢......     點解平時我望野咁清   但夜晚就唔得??

 

刊登時間︰2006-11-11 12:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 14 日  星期六   晴天


開心的一天!!! 愉快

                    今日...        好開心  盡情地玩..    ^^      

       難以形容...    開心在心底裡.      雖然今日帶著疲倦的身驅到處暴走....       但已被歡樂掩蓋了腳痛..

 

         遲d打番啦,,  眼訓lu

刊登時間︰2006-10-15 11:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]