只怪尋日太忙了... 早上回校prefect 的訓練.. 收左2個低form的女仔跟我 2個都叫阿珊 有個一早就已經識的!!
早上去到12點 再踩落去 同朱嘉 肥貓 家丁 小聚 聚左好耐! 好開心架!! 但開心的背後要負出代價
就係做唔切功課.... 回家 小睡 1小時 再吃飯 出沙田補eng =.= 嚇親人咩 無個字識既教個d...
mc cloze 20題 岩8題 仲要係住部撞既 仲有幾條miss埋 =.= 恐怖
歸家 10點幾 勁傾電話,.. 3小時 !!! 雖然浪費左好多時間啊成日 但係呢一日真係開心的日子!!!
但今日.. 我就要趕一大堆勁課 =.= 係一大堆都未做 睇黎今日無時間比我溫書架喇!! 趕功課算了!!
本來唸住今日一定要成為功課的奴隸!! 無時間用! 又做奴隸!!!
點知.. 媽咪同我講 今晚炒蟹比我食呀 嘩... 超開心啊我聽到.. 雖然我仲出緊豆豆 但媽咪整的我都一定食晒佢!!!
又炒蟹啦.. 希望今晚我偷到師.... 呵呵.. 相信今日做起野都開心d.. 只要唸住d蟹
不過功課量真係好多..... 對我來說
唯有做到想嘔時 做一下國語練習.. relax下!! 仍考慮是否去考 國家語委普通話水平測試!!!!
還是去考 ce個個普通話... ??
後記.. 今日下午做做下功課訓著左... 被電話響醒 阿列打黎呢.. 仲話已經朝住我屋企進發,, 問我出唔出去食野..
但我實在無空.. 點知無幾耐 佢就上左黎喇.. 真係好感動呀 係我好趕野好辛苦既時候 朋友專誠親自送上食物
我愛食野...
再談天說地.. 個刻真係好開心.. 朋友就真係朋友 雖然我幾趕功課 但都用左2個鐘 一齊傾計 阿列真係好有心啊!!
我都唔知要講d咩多謝佢!! 佢走個下 真係想抱住佢囉,,,,,,
雖然今日趕功課趕到痴線.. 列女.. 多謝你呀!! 真係無言感激!!
|