夜媽媽... 食飯都食得唔安落.. 好痛啊個口 成個人無晒精神.. 比阿媽睇過 比佢拉左我去睇急症
我唔想架 因為覺得無咁既需要.. 點知會咁大件事.. 醫生要我留院.. 我唔想囉... 我已經唔想再行入北區醫院架喇
仲要我訓埋係度,,,,,,,,, 醫生勁ai我 但我都係唔制 最後大個女簽名走人.. 佢話食完藥仲痛要即入院呀
未試過咁大area 的牙肉發炎的... 一大堆藥.. 好憎食d咁既藥.. 仲有抗生素 ...
我怕食完抗生素又想嘔呀... 聽日仲要去拎藥添.. 醫生成日叫我小心d 唔掂番去睇多次...
講真如果唔係應承左聽日去poly度行一行的話.... 我可能考慮下係個度住番晚的
始終打支針勁好多.... 唔洗痛苦咁多日先啦....... 有點無奈.. 整晚功課都無掂過
放學幫手搞下校友會d野.. 聽晚去唔到架喇 家下我食野都咁大問題...... 我唸近期都係食d流質的食物好d
免得痛苦. 但我真係估唔到會咁大件事.. 同埋都係第1次聽牙肉痛到要入院
希望過幾曰無事啦.. 呢d痛 成個人都無精神架一整天
前日師奶黃話: 牙痛仲慘過大病喎fanny. 我:點先叫大痛? 師奶黃: 緊係暗瘡啦.. 我: 對於我地2個黎講 真係幾大下.. 但我家下2樣都有喎.. 點先 乜都有齊晒.. 師奶黃: hahahahaha
=.= 個傻野.. 好師奶啊真係 我真係無改錯佢名架 呵呵.. 好貼身呢...
回家後 11點幾啦 食埋藥 msn一下.. 沖涼洗頭 @@ 成2點幾先訓 醫生都叫我訓多d 休息下
媽咪都不斷講要我早d訓.. 其實我好眼訓同埋好想訓架 不過係唔敢訓咋 因為食完d藥 真係有嘔心的感覺
係想嘔啊.. 我點敢訓??
開心的是 能與某人聊一聊 只是一2句 都足以令我安心
|