fanny HOUSE *
my purple world
 
 
fanny0210

暱稱: fanny
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

^^ 新相
冰冷
1GB 相部
考完m&s
炒蛋 =.=


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 
好友名單

 
我的連結

manting's xanga
mini game網 (好得意)
魔盜王2 台灣宣傳網
car 日記
Linkin Par...
日本雜誌( free )
列女"s xanga
將相整成 puzzle
梅馨書舍*
 

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

2006 年 8 月 16 日  星期三   晴天


 33小時沒休止! 感動

    33小時沒休止..


 

   33小時從未睡過..  我真係唔知點先可以比我訓   好累丫個人  無精神

本來早上  9點打左比家丁叫醒佢後就即訓的  難得我有睡意  但後來一訓落床  就響起鑽牆聲..  真係變態

好大聲啊  難得我想訓都唔比  後尾等到11點阿媽番黎 比左d棉花我塞住耳仔  但係都無用 噪音好響亮啊

  我真係發顛啦.......  之後12點去大m記等 =.= 最早係阿花到  家丁同我差不多時間

 阿蕉..  好耐呀  之後去藤原食野  叫左碗飯  我食左4份1都無呀 好浪費   連jelly都食淨

    我實在無胃口  好累  好想訓覺  談及 很多人  有個人我最唔想同佢一班 仲要都係讀bio  一講起佢成個人火都黎埋

   真係超賤男  男人唱女人壞話  賤到無有 我上年已經比佢唱我同李慶陽小朋友 我唔怕比人唱  但係都要唱個正常人啦   最慘係佢仲引導小朋友做d怪異行為 好似唔知寫咩比我 我又唔會汁黎睇喎//

   又成幾個人對住我講咩  fanny將會係全世界最幸福的女人  嘩 嚇到我傻晒     成日lunch番黎之後 李小朋友坐係我隔離 or後面張台訓覺  痴線架!   咁多位唔坐係都係個d     真係好變態           呢d恐怖野幾時先會中止

  成年都成為班中的笑柄  都唔明d人咩居心  又無得罪佢  男人講女人是非 好賤精呀!! 仲話係度repeat 下年番去保馬讀

  人地都唔收外校  你去第間讀啦 我真係好憎你呀.. 下年又唔知將我同邊個唔正常的拉埋一齊唱  之前仲要當住面話係保馬比人地唱左佢5年同個女仔一齊    而佢都唔鐘意個女仔  你自己都知道比人咁唱係咁難受

 點解仲要將你的快樂建築於我的痛苦身上 當我咁問的時候你都答唔出 ! 你真係好恐怖  第1次同你輸睹 聽你講個個要求已經嚇死我  死書生 以為你係正人君子  點知你都係班中的咸蟲   我希望你下年唔好再做呢D咁的事..   否則同學都無得做

    食完個人都係晃晃地  我好眼訓  好累啊 之後 家丁話去新孖8打機 撞到飛機 入面好少野玩 一d都唔好玩 車game得幾部

  同阿蕉玩個個唔知咩低能game  爆左了 @@ 咁易?  玩左一陣 個大嬸係都要我同阿蕉比身分證佢睇 佢仲話睇人樣睇唔出喎...

   咁你睇得出我d乜野?  我無理由連16都無掛?  我係咪個樣真係咁低能? 死唔信  我18歲啦 你都睇唔出我18歲啦   人地唔夠16個d唔問    真係無奈

   晚上沖完涼後  連 痾2次 好辛苦  最恐怖的係kk話 叫我去睇醫生 訓唔到 or 會死人 drink more water and get enough sleep

  i will

  今日咁累我仲唔訓到??

  〔小人當道 要小心〕 〔 小人長戚戚 君子坦蕩蕩 〕

刊登時間︰2006-08-16 12:23 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 15 日  星期二   晴天


睇左魔盜王2啦.. 愉快

  睇左魔盜王2啦..

 


 

   今日睇左喇..  多謝李定成陪我去睇.  其實我一早就已經知道左你已經睇左架喇!  但你仲係我面前話唔係. 話淨係睇左預告唧

  癈事我難做.  呵..  你以為我唔知咩  阿萍講架  點都多謝你先啦  咁好捱義氣同我睇多次, 我真係好難想像你睇多次有幾咁悶???

  真係唔好意思  搞到我好似逼你睇咁 我覺得自己好衰 唔係好過到自己個關 但聽講你難得放假又想出去玩  so一齊啦.. 之後同你去打機補數啦

   約左佢4點 嘩 佢傻左 係上水火車站下面等.. 點知一落到去  見到同學仔做站台.  佢真係好勇可以係咁熱的天氣工作

   不過以佢唔講野的性格 如果有乘客衝入個車廂度 唔知佢會唔會出聲阻止??   哈  成哥都話見到佢 4點2啦.. 趕唔趕得切去?  4點8開場呀

    之後係咁傾 佢份工點比人壓人工.  勁搞笑 又毛神神拎左本禮賢雅集出黎 阿萍入面有2篇架! 之後係度讀書比我聽  超搞笑呀 f3之後都未聽過佢讀書. 上堂次次聽親佢讀書成班都笑死  佢讀書好好笑架. 佢本身講野都唔太正 又搞笑

   之後點都去到ua   排隊買個時 成哥好老實咁同我講 其實佢一早睇左. 唔!!!!!!!  無言啦 我覺得我好衰

   我地又估會唔會無晒位  如果係睇咩 佢話〔魔蟲口入〕 唔係掛.. 好似恐怖片咁 唔好玩啦  佢話係最後打算

 咁又係的..  一係就即去打機

   點知比我地買到呀 雖然個位唔靚 但照去  好開心呀 終於睇到  成哥話之前睇個d乜都唔記得晒. 要睇下

 好怕佢會訓著,,  會好咩咁 好彩無咋.

   jack依然咁型..   不過又無我睇預告所唸得咁激  點都好啦 都係睇得開心!!  阿成都話無想像中咁好

  之後去打機..   點解次次渣車都輸比阿成一個位 呀 好唔抵呀.  泡泡龍我竟然輸比佢??   生疏左無玩添

  之後請成哥 食包啦  大家都餓  我話食第d架  係佢話要食包咋.  我地比美心呃左. 哈

  番到屋企9點幾喇 食飯!!  

 


  thanks 成哥呀. 陪我去睇 如果唔係真係無人同我睇 下次第3集 . 我預左無人同我去

 

  你咁搞笑  如果你係我哥就好喇...

 唉.. 唔知點解我一聽到朱嘉瑤唔同我去睇魔盜王2 勁唔開心  傷晒添  話晒等左n年喇 之前大家都講到好開心 都係jack迷.  話左一定去睇 幾日前都仲係咁

  但又毛啦啦唔去 去睇老番 =.= 唉..   算啦  呢d係佢的性格      慣左     不過都係唔like講左唔算數

刊登時間︰2006-08-16 12:22 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


又失眠.. 感動

            又失眠..

 


 

         我真係好頂唔順..  大約2點左右sleep   呢個時間本來無問題..    訓係度唸.  唉   又是獨自愁苦

我滿腦子都思索著爸爸.    對他的掛念從未間斷    1年了...     頭半年的每晚都歇斯底里地哭

我能夠做什麼??   答案係無!!   會考後更嚴重!!     炎熱的夏天令我頭腦清醒非常

唉...     我都不知哭了多少篇         充滿問號啊真係!

      點解要咁快離開我?  點解之前對我同媽媽咁差..     但我原諒你.   因一切已成過去   我曾為你而心痛    心裡簡直曾被你傷破

十分之痛苦...     好多疑惑        一切都沒有答案       

            有一次你差點兒打了我..     個刻我真係好驚..   好驚..  個心嚇到那實左  我跟媽媽也嚇呆了

            單單是你的神情語言等等..    足以將我置之死地

                         我真的很想知道  其實哪一次  你會不會真的下手打我/????????

             你曾說話如果不是你年輕時的爛睹..    我們現在的生活一定很好..富足

      錯了就是錯了.. 不能挽救   我從不曾過著你有的年輕奢華的生活..   never

        1998年的7月7日   一家團聚        2005年的7月7日   家離破碎                 同是一日  真是諷刺!!

       剛剛7年.         最初幾年我真係覺我好幸福.       終於可以一家團聚        但近呢幾年  我倒算真正認識到爸爸的為人

為什麼要被我真正的認清你?   我寧可從未清楚了解你.     好讓你在我心中仍是良好的印象..

所以現在留於我心的你都是童年時你美好..    或是正常的你..            你待我們的不好..  我全忘記

          還未忘記爸爸的體溫   還未忘記爸爸粗糙的手掌  還末能忘記爸爸的背背  還有一大堆不知什麼的粗口  與怨罵 =.=

以後不會有人在我自信心低落的時候給我鼓勵    更沒有在我開心的時候給我當頭棒喝  =.=

 

          你給我的一切盡是美好的..       也有美中不足的回憶      包括一切的粗言衊語      也包括一切笑話

最不能忘記去年的辛苦        為著升中5的試  為著你的病    不時要2邊走..        分身不暇       更想不到在考chem的日子失去了你..

晚上飛奔到醫院的心情 最後的一刻   往後的oral 一言不發     bio考試中細聲的哭

          從此害怕行到太平村的行人天橋...        更不希望進入北區醫院半步    

        7月7日的相送..   橫風橫雨  看來天也為我流淚   記過猶新  似是昨天

     我更不想向別人提及有關於你的資料..   例如 年齡..         最記得有次lunch提及  其實我好mind  因為別人的反應太大...   只是我裝作沒什麼大不了

當別人再問我:  你爸爸呢??        我真係呆左唔識答..      其實我介意      我應該如何作答這條問題  才不至於失去分數  但可以回覆以得體

            我一直表現出我是個很愛講笑 風趣  嘻嘻哈哈地過了日子的人  但其實並不是全部  我更不想被別人知道我是個沒有爸爸的女孩    !!!!! 其實我很軟弱!     還要顯得堅強硬朗做人!!    這才不會被蝦   i guess

          3點幾..    我仲係度喊        無論我點喊都好  都喊唔番黎       

         6點1     好清醒    可以聽到媽媽為我關掉冷氣     為我開fan   

        6點7      起床  食少少野  之後食藥訓   我想 我應該病了        連打5個xx        身體很冷

           真的想嘔   但又嘔唔到..     呢種生活仲要過幾耐???         我係咪仲要成日都哭或是無盡的思念而訓唔到???

 

我留著陪你 強忍著淚滴
有些事真的 來不及 回不去
你臉在抽搐 就快沒力氣

是你的側臉 倒在我的懷裡 你慢慢睡去
我搖不醒你

刊登時間︰2006-08-15 07:12 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]