萍萍生日 * 生日快樂呀!
睇完波後.. 阿蕉佢地走左.. 我就去訓教 都成6點先訓 訓左3個鐘 唸住9點半起身.. 但係都係起唔到!!
因為好眼訓 而且阿媽叫左我幾次 嘩 頭一個鐘起唔到身個下真係好想嘔囉~~~ 又頭痛 個人唔點知咁
後尾 拉登打黎 問係邊等 @@ 早去早擺位啦 之後就出街 不過都成11點先出到門口 11點半去到旺中neway
萍萍已經係度 搭左咁耐火車 我個人醒神左 開始有番d活力 之後唱左無幾耐 肥貓同埋拉登都黎埋
個房好細囉 7條友點樣放得落 個電視好近我 都無2米遠啊!! 間房打橫的 咁就當左係大房喇?? 咁cheap架neway家下
之前我同阿松2個人去唱 都係呢間房咁大囉!! 點左好多歌 當然有我手飲歌 '' 愛是最大權利''
仲有 我地 唱 男子組 大熱 嘩 high 爆 戀愛ing >.< 不過宜家少唱左普通話歌 黎黎去去都係個d 我無dl新的普通話歌聽啦
下次唱k 一定要show off 國語!! 後尾萍萍個幾個f.4 fd都黎左 識左個女仔叫 小熊 @@ ok樣子
今次都有唱阿 可愛教主個d歌 連個mv都可愛過人 =.= d野食麻麻啦 唔等埋我黎先叫 亂叫的
食唔飽啊 但亦都唔太過話餓 可能通完頂 連胃口都無埋 搞錯
唱完k走人 去左機鋪 新之城個間無乜野好玩 唉 竟然玩捉錯處 搞錯 又無泡泡龍玩 d game 都貴過人 都係新基地好玩d
玩左陣 之後同萍萍個fd去 潮特買袋 我終於明白點解話佢個 fd 成日講笑話但又唔好聽 黑色幽默 =.= 哈
買左好耐呀 晒左好多時間 成4點幾 我仲要通知訂貨個度 話比佢知個地址家ma 唉 好想走人 但萍萍又話累喎
行番去囉 之後拉登又話請睇戲 但最後都睇唔成 因為d時間唔夾 終於比我見到 魔盜王張poster啦 8月3號上呀
我一定同朱嘉去睇囉 好期待呢....
之後去左梅馨書舍 樓下間 cafe 度玩 玩左成4粒鐘架!!! 之前咁岩係潮特 見到飛機 佢join埋我地一起去
玩 層層疊 啦 鋤dee 非洲話事啤 呢樣玩得最耐 亦知左好多野 @@ 哈 飛機搞gag 問邊度係 ''妹妹' 笑死人囉!!
我地每人叫左個 吐司 係個度 hea左 4個鐘 8點幾走人 成10點先番到屋企 個個都好累 緊係啦 因為大家都係睇完波再踩落唱k
最後 飛機送我番屋企.. 真係好人 有風度 之後我順手叫佢幫我比埋份禮物比阿松 同阿松好少見到面 叫飛機 幫手就岩晒~~
希望阿松 鐘意支馬騮筆啦!!! 我找得好辛苦架!!
第1次上去樓上cafe 個感覺都幾好 早知之前點都去尖咀個間做啦 咁舒服~~ 成日都玩得好開心 只不過就真係好累囉
呵呵........ 希望以後再有機會 大家一齊上去cafe度吹水食野 玩下咁 ^^ 聚舊啦 |