今日好開心丫.... 練完oral 之後就去左食lunch 去山東餃子店度食呀 好耐無食過好懷念丫 仲有家丁同埋 關朝徵 ^^
傾左多丫.. 問左佢地gardin個晚去唔去唱k.//... 佢地都去呀 好開心 家丁仲話我地23號一起去沙灘玩 好開心喲 
食完之後 大家一起走 關朝去左街市 原來佢番五旬節個教會的 家丁就陪我去圖書館呀 我要去兒童個邊
因為我要找兒童的英文書學英文 =.= 但d書一d都唔簡單 好難找岩心水 點知家丁每次拎比我個d都好岩我喎又
我地仲去左用借書機 @@ 家丁好叻啊 佢識用架 好開心呢第1次用呢個野 家丁問我點解唔用 我唔識丫ma 佢話:試下丫ma 哈哈... 佢好搞笑真係
食lunch個陣仲問家丁 拎左qq 好開心丫 終於有個香港人係有用qq的 拎埋msn 之後約左番屋企後 一起玩qq game
哎呀 但係我佢個d麻將房呀 好失望 唯有玩鋤dee房啦 哈哈... 我由-7百幾分升番- 3百幾喇 呵呵,,,,,,,
今日超開心呀 未試過玩鋤dee玩得咁開心 最西利一win就百幾分 抄左人地幾次 因我地通水的 呵呵.........
最搞笑係 我地勁話上,下家 打牌痴晒線 (事實 ) 我話:下家斷我路喎~
家丁: 佢斷你路唔緊要~ 佢斷你背你就死啦!!
笑死我啊真係//// 正一gag王 呢個gag位好好笑! 哈哈.. |