fanny HOUSE *
my purple world
 
 
fanny0210

暱稱: fanny
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

^^ 新相
冰冷
1GB 相部
考完m&s
炒蛋 =.=


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 
好友名單

 
我的連結

manting's xanga
mini game網 (好得意)
魔盜王2 台灣宣傳網
car 日記
Linkin Par...
日本雜誌( free )
列女"s xanga
將相整成 puzzle
梅馨書舍*
 

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

2006 年 5 月 23 日  星期二   雨天


激氣*,. 感動

唉....      真係丫...      失去左呢個掘金的機會  唔制呀~~

比葉雪雯玩死...     又話有得做  我真係好想做丫   宜家到月底都無野做 

$50 一個鐘  一日15個鐘我都制  只係做3日唧  家下身無分文  唔做唔得啊~~

點過日子呀咁悶..    唉...    佢家姐個男朋友玩野咩

我點會唔識睇英文地址啊  叫我寫就有問題唧

九龍灣展貿啊   我想去呀 >.<

搞到我仲推左聽日去書店度training添  宜~~~~

刊登時間︰2006-05-23 09:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 22 日  星期一   陰天


搵到工啦!!! 驚訝

   今日同肥貓出去搵工....   出去之前睇左報紙先..     見到超多 電話打晒  好似都唔多掂

有一間啊搵左  係JMF公司度做assistant  幫d客填表 解答問題   仲有進升機會.  打左去幾次都無人聽

唔會未訓醒啊成11點幾啦   之後條友打番黎比我  原來間公司做代理架

好似超正咁喎...   而且佢講得好詳細比我知.  不過話如果今日見工的要出九龍灣  汗!!!!!

如果去旺角見就星期4,5 一於去旺角見啦  原來間公司仲有上水分店   yo~   感覺幾好啊

但都係出左沙田搵搵先    搵左一小時都搵唔到  似行街多d,,,,,  呵呵..

食KFC     嘩~~~久違了   成年無食過KFC喇!!   遭受暗瘡的殘害..  我苦忍口了一整年

woo..   光陰似箭  一年喇!!       連巴辣香雞翼都加左價都唔知!!   =.=好貴喲 3隻雞翼仔10.5 $$

   暈暈暈!!

   食完出旺角,  點都係要做書店個間架喇  行行下先見到有張紙貼住個名  上樓梯

入到去嚇傻   點解好似人地執左粒咁=.=///    勁亂 只有書櫃同埋少少書

入到去終於見到個條友..       頂條友正一粉腸   把口超臭   我同肥貓都頂唔順

佢講野下下中人死穴     一黎到問我地係咪情侶    我見佢都係咁問之前個男,女

我都癈事理佢   仲比佢屈我姊弟戀   佢好似唔憂做咁=.=     話呢度乜都要做  望望個吸塵機

死喇~~~~~      我咁大個女都未用過..   我屋企細到豆腐咁  根本唔洗用吸塵機呢樣野

只係用掃把咋   >.<...      仲有條友問我有無experence 我:無   條友:咁你識唔識買菜啊   我:識   條友:咁買面包呢?

緊係識啦正白痴.//    之後我地聽到佢同人對話話沙田有分店  @@   勁大反應   我:下!乜你沙田有分店架??

條友:你又唔問~     我:我點知你有啊!    條友:我鬼知你住上水啊 

o晒咀啦同肥貓....

條友把口真係好臭     點樣相處落去呢   雖然6月先開工唧

如果調沙田就好啦...     一定唔洗對住佢呀

我怕我做唔夠幾日頂唔順佢走人..         JMF快D請我啦...  我好樂意為客戶服務架!!

行左成日我隻腳唔洗要喇~~~       好似已經唔再屬於我自己咁...

刊登時間︰2006-05-23 05:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 21 日  星期日   雨天


好瘀>.<... 無奈

下午出左去買條褲...   yo買左喇..    feel so good...   著落好舒服..

雖然個款好似普通d..     不過我鐘意喎

之後幫阿媽去5金鋪買野

入去問佢尼龍線

拎比我    呢間鋪我係彩園住左5年都未入過去..    哈

之後我問佢要膠條

老細問我做咩.  我話要黎燒膠    哈..  個老細好大反應

我話:燒黎痴野唧~

之後佢比左支勁粗的.   我問:有無幼d架?   佢話:無得簡!!!!!!

我:點解無啊, 我係買野個喎~ 無得比我簡?

老細 : 係呢d咋. 無得你簡啊  我淨賣呢隻size!!!

隔離個阿叔勁係度笑我.........              我下次買野都唔入去.   係鋪度叫佢出黎先得!!!  太樣衰喇=.=

刊登時間︰2006-05-21 08:26 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]