上星期已約好了.... 10點係火車站
呵呵
ookk啦今日考得 早上番左去學校練oral 今次朱嘉都去埋 yo 多個女人喇!! 對手又係黃伯勤同學 佢繼續使用佢的西人英語
真係笑傻.... 朱嘉都話搞笑 仲有個肥仔 唔知咩名 個肥仔好少出聲囉係part b 緊係~~ 佢聽日先考 =.= 暈
黃伯勤真係好搞笑 講英文個時.. d西人英語好靈活咁運用到出黎...........
待續...........