fanny HOUSE *
my purple world
 
 
fanny0210

暱稱: fanny
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

^^ 新相
冰冷
1GB 相部
考完m&s
炒蛋 =.=


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 
好友名單

 
我的連結

manting's xanga
mini game網 (好得意)
魔盜王2 台灣宣傳網
car 日記
Linkin Par...
日本雜誌( free )
列女"s xanga
將相整成 puzzle
梅馨書舍*
 

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

2006 年 7 月 3 日  星期一   晴天


我就黎變肥婆喇~~ 無奈

                         我就黎變肥婆喇~~

 


           呢日又坐左成日啦      訓醒找下工囉  找岩份岩心水的又話請男人     唉...     咪係屋企打機玩野  睇電視 食飯囉

 

  日子就係咁過/?         我唔想呀      想做d好d的野      屋企又熱  又焗    唉....       出街又要用錢    救命

   我好想番大陸     真係好想   但番去又要用車錢啊   食飯錢啊  好多野搞      =.=            對於宜家仲未找到工的我   點可以用咁多錢

           下午同家丁玩game囉   佢係大陸網吧玩   @@  咁都得    表妹今日又去找工做    祝你好運啦

   工我就找左好幾廿份       但都無回音     係咪玩呢??

            唔知聽日又點過呢 

  日日都住   已經好肥了我自己feel到          豬肉都生左好多出黎           點解連份好簡單做打字的工都唔找我呢????

我打字快喎   絕對  幫到間公司啦

     有d好白痴囉  勁低要求  1分鐘  2十幾中文字  係人都得啦          有份圖書館仲好做呀  又係打字 入報紙個d咁

               但要有會考成績喎   榜都未放  晒氣啦

刊登時間︰2006-07-03 08:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 2 日  星期日   晴天


肥肥表姐黎左呀!

                            肥肥表姐黎左呀~!!!!!!

      好開心啊    佢去左美國無幾耐   番番黎探我    仲帶埋個2隻孫     佢地已經唔記得左我啦   成2年無見  仲洩左好多添! 好恐怖呀

      去左飲茶           傾計   我未見過佢扎邊架!!       哈哈///       佢仲比左$ 50 美金我 買野食  +  $200 人仔  ^^ 

     之後   送佢地去廣州    行去火車站個時肥肥表姐同我講野..           講左好多   聽到好想喊   因為太咩了   但我唔可以係條街度喊家a    點都要死忍


                         待續/.............
刊登時間︰2006-07-03 03:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 1 日  星期六   晴天


今日我發夢喊醒呀 感動

         個夢好恐怖架   簡直係惡夢   一醒就係咁喊   唉....       真係好耐都無呢d野出現     @@     個夢有關於爸爸架

真係好少發夢係關於爸爸    但入面所有野都唔真實   完全係無可能發生  所以我先喊  同埋好驚囉     雖然係入面無見到爸爸個樣啊

但係我記我佢係夢入面同我講 :  佩芬! 你要執好d野啊!

     我真係好掛住佢丫     所以一醒左就係咁喊喇     阿媽又唔知去左邊             係間屋叫極都無人      之後咪係咁喊囉   反正任我點喊都無人見的

      其實我9點幾已經醒     不過想再訓睇下見唔見到爸爸個樣   但都係見唔到      10點幾又醒左   之後頂唔順啦  唔想再夢落去

 就起身 睇電視    開電腦             一開  見到台灣d網宣傳魔盜王   好想睇呀@@       超正啊第2集    我好恨睇呀  遲d放少少片段上黎

     之後阿媽打黎    原來佢去左接細表姐    @@  差d唔記得左   聽日有成大班人上黎添      @@  叫我去飲茶  問我訓醒未

             一早醒左啦  仲喊醒添    不停叫阿媽都無人應啊  哼!!!          之後我玩左一個鐘先去飲茶   早去做咩  又聽埋d覺得聽左都對我無益的野   

           可能仲搞到d親戚係我腦入面的印象更差        唔聽好過   所以咁遲先去   食完走人


                                  待續.///////////////////////
刊登時間︰2006-07-02 12:41 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]