個夢好恐怖架 簡直係惡夢 一醒就係咁喊 唉.... 真係好耐都無呢d野出現 @@ 個夢有關於爸爸架
真係好少發夢係關於爸爸 但入面所有野都唔真實 完全係無可能發生 所以我先喊 同埋好驚囉 雖然係入面無見到爸爸個樣啊
但係我記我佢係夢入面同我講 : 佩芬! 你要執好d野啊!
我真係好掛住佢丫 所以一醒左就係咁喊喇 阿媽又唔知去左邊 係間屋叫極都無人 之後咪係咁喊囉 反正任我點喊都無人見的
其實我9點幾已經醒 不過想再訓睇下見唔見到爸爸個樣 但都係見唔到 10點幾又醒左 之後頂唔順啦 唔想再夢落去
就起身 睇電視 開電腦 一開 見到台灣d網宣傳魔盜王 好想睇呀@@ 超正啊第2集 我好恨睇呀 遲d放少少片段上黎
之後阿媽打黎 原來佢去左接細表姐 @@ 差d唔記得左 聽日有成大班人上黎添 @@ 叫我去飲茶 問我訓醒未
一早醒左啦 仲喊醒添 不停叫阿媽都無人應啊 哼!!! 之後我玩左一個鐘先去飲茶 早去做咩 又聽埋d覺得聽左都對我無益的野
可能仲搞到d親戚係我腦入面的印象更差 唔聽好過 所以咁遲先去 食完走人
待續./////////////////////// |