hehe>./..... 因為我發現左d野 幾驚人架 就即打比佢 不過佢聽唔到 之後食緊飯 佢打黎 我地講左好多野呀
全部都係關於感情的..事 大家都有好多野講啊 講左好耐@@ 原來大家都係太被動了... 而且我地的歲數相對的大
唔... 點講好呢 起碼比我地知道左 有d男仔外表好好 但個人好差 反而宜家係講個人的內心 而唔再係小朋友咁睇樣做人
而且仲互訴好多 苦事 仲有我的大大秘密... 相信只有好fd的先知我呢件事 仲有一件放於心裡很久的事
明知無結果不如盡早 了結吧 而且我都唔覺我係有feel or 真係拍緊 (當時) so我唔當係架
而且我最後都接受唔到 係毛啦啦有種好驚 同埋 好恐怖的感覺出現左... 不過我2年前的決定肯定係無錯的
起碼至少比我知道我唔會再錯落去 仲有呀 我真係驚喎 唔通真係比肥貓講中 我對拍拖0有恐懼??? 點算好
萍萍叫我找番個依靠 我表妹都咁講 我都想 不過都唔係是但找架~~ 好似表妹所講 你鐘意的又未必鐘意你 佢鐘意你的你又未必鐘意佢 真係好難架
萍萍仲叫我去找.. @@ 某某 我對人都無感覺 去黎做咩 至少起碼要我有感覺先啦 @@ 真係好好笑
家下都無人比到個種感覺我 自從 6號之後 6號個次真係好深囉 而且我好肯定 真係好肯定
而且仲係6號比到個動力 令到我f3個年咁努力 可以升到中4 真係有d多得佢 f3個年真係努力讀書架 比起宜家會考仲努力
因為個時我好深信6號所講的說話 只好說我相信佢所講的野 唔知算唔算係一種承諾 當然我有少少蠢啦
不過真係幾多謝6號比到種依靠的感覺我 起碼有一種精神的寄託
Diamond 之前我對佢都有少少架 但後來
知道左佢為人之後... 無晒 我同萍萍都話佢正人渣 哈哈...勁搞笑 仲講左好多我地的擇偶條件
其實都無咩的 最緊要大過我地 同埋高過少少 都夠了 一定唔可以平頭 個個人的為人最緊要
不過我就會怪d 邊個女仔唔睇樣先啊第1樣 樣子ok就可以了 我仲要睇多一樣架 就係個男仔的背部 
要有安全感呀!!!
萍萍我都希望你寄託緊個個人會發覺佢錯失左你啦.. 努力啦
|